بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی؛

یادواره شهدای دانش آموز رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 110261
یادواره شهدای دانش آموز رفسنجان برگزار شد / تصاویر

یادواره شهدای دانش آموز صبح امروز در دبیرستان هیات امنایی شهید محمد پورعلی برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » یادواره شهدای دانش آموز رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، به همت حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زینب(س) و کانون بسیج فرهنگیان شهرستان رفسنجان، مراسم بزرگداشت شهدای دانش آموز با حضور حجت الاسلام ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رفسنجان و سید کاظم حسینی پور ریاست اموزش و پرورش شهرستان و جمعی از دیگر مسئولین در دبیرستان هیات امنایی شهید محمد پورعلی برگزار شد.

یادواره شهدای فرهنگیان رفسنجان

طالبی جانباز گرانقدر دفاع مقدس و مسئول ستاد شاهد آموزش و پرورش رفسنجان در این مراسم به بیان خاطراتی از صحنه های زیبای هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

حجت الاسلام ایزدی نیز در این مراسم به قدرت نظامی و امنیت جمهوری اسلامی در منطقه اشاره کرد  و آن را مرهون تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، زحمات نیروهای نظامی و انتظامی و هوشیاری بسیجیان دانست.

یادواره شهدای فرهنگیان رفسنجان

وی به تهاجم دشمن علیه کشور در صحنه های گوناگون اشاره کرد و از جنگ های اقتصادی، جمعیتی و فرهنگی نام برد و گفت: رهبر معظم انقلاب از جنگ فرهنگی به عنوان جهاد کبیر نام بردند و دشمن دلارهای خود را برای این جنگ هزینه می کند.

ایزدی به نفوذ دشمن از طریف فضای مجازی، ماهواره و شبکه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: جنگ امروز در خانه ها ، کوچه و محله های ماست و تاکید رهبری بر سبک زندگی اسلامی در این راستاست.

وی دوری از گناهان و امر به معروف و نهی از منکر را یکی از راههای مقابله با این جنگ دشمن عنوان کرد و بیان داشت: وصیت نامه شهدا را بخوانیم که بر حجاب و نماز تاکید داشتند و عاقبت بخیری در اینهاست. یادواره شهدای فرهنگیان رفسنجان یادواره شهدای فرهنگیان رفسنجان یادواره شهدای فرهنگیان رفسنجان یادواره شهدای فرهنگیان رفسنجان یادواره شهدای فرهنگیان رفسنجان یادواره شهدای فرهنگیان رفسنجان یادواره شهدای فرهنگیان رفسنجان یادواره شهدای فرهنگیان رفسنجان یادواره شهدای فرهنگیان رفسنجان یادواره شهدای فرهنگیان رفسنجان

برچسب ها:
X یادواره شهدای دانش آموز رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان