نخستین گردهمایی عکاسان و فیلمسازان انجمن سینمای جوان استان کرمان در رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 110213
نخستین گردهمایی عکاسان و فیلمسازان انجمن سینمای جوان استان کرمان در رفسنجان برگزار شد

اولین گردهمایی استانی عکاسان و فیلمسازان انجمن سینمای جوان با هدف ارائه آثار تولیدی هنرجویان، حمایت و تشویق فیلمسازان جوان و تبادل نظر اعضای انجمن ها به ویژه عکاسان و فیلمسازان در سراسر استان برگزار شد.

خانه » اجتماعی » نخستین گردهمایی عکاسان و فیلمسازان انجمن سینمای جوان استان کرمان در رفسنجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، در افتتاحیه این گردهمایی که چهارشنبه گذشته با حضور جمعی از فیلمسازان، اساتید و مسئولین دفاتر انجمن شهرستان های رفسنجان و کرمان در شهرستان بم برپا شد، پس از نمایش آثار فیلمسازان این شهرستان، جلسه نقد و بررسی با حضور طهماسب صلح جو منتقد و تحلیل گر فیلم کوتاه از تهران برگزار شد.

فیلمسازان و عکاسان شهرستان های رفسنجان، بم و کرمان پنج شنبه گذشته با حضور در سالن سینمای هنرستان هنرهای زیبای کرمان به تماشای آثار فیلمسازان شهر کرمان نشستند و سپس در جلسه نقد و بررسی و نشست عکاسی که به ترتیب با حضور طهماسب صلح جو و میلاد صفابخش در همان مکان برگزار شد، شرکت کردند.

%d9%86%d8%b4%d8%b3%d8%aa-%d8%b9%da%a9%d8%a7%d8%b3%db%8c-2

در آیین اختتامیه مراسم که جمعه گذشته در سینما گلستان امین رفسنجان برپا گردید، فیلم های هیوا، توپ، هم قسم، هدک و حیدر، کچ، بی بی، عروسک ها نفس می کشند، رخت و چرخه به ترتیب ساخته سیمین محیط، احمد دهقان رحیمی، سمانه اکبری، احمد عابدینی، سید محمد رضا حسینی، مهرداد حسنی، حسین طالبی، ایمان سلطانی، محمد خلیلی و محمد بخشی در دو سانس به نمایش گذاشته شد و پس از آن نشست تحلیل و نقد و بررسی آثار با حضور طهماسب صلح جو و فیلمسازان رفسنجان، کرمان و بم بر گزار شد و علاقمندان در نشست عکاسی با حضور حمید صادقی شرکت کردند.

%d8%ac%d9%84%d8%b3%d9%87-%d9%86%d9%82%d8%af-%d9%88%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-1

در این مراسم که با حضور مسئولین، اساتید، پیشکسوتان، فیلمسازان، عکاسان و هنرمندان کرمان، بم و رفسنجان برگزار شد، محمد آبادی رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی رفسنجان ضمن خیر مقدم به میهمانان، به بیان نحوه برگزاری گردهمایی و اهداف آن پرداخت و پس از آن حیدر شکاری سرپرست انجمن سینمای جوان دفتر رفسنجان گزارشی از برنامه های گردهمایی ارائه داد.

آیین اختتامیه گردهمایی استانی فیلمسازان و عکاسان با صحبت های طهماسب صلح جو با موضوع نقد و تحلیل فیلم کوتاه و تجلیل از اساتید و هنرجویان فعال انجمن سینمای جوانان دفاتر کرمان، بم و رفسنجان به پایان رسید.

این گردهمایی به همت انجمن سینمای جوانان ایران دفتر رفسنجان و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و روابط عمومی مس منطقه کرمان برگزار شد.

%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d8%aa%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%87-1 %d8%a7%d8%ae%d8%aa%d8%aa%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%87-2 %d8%a7%d8%ae%d8%aa%d8%aa%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%87-3 %d8%a7%d8%ae%d8%aa%d8%aa%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%87 %d8%aa%d9%82%d8%af%db%8c%d8%b1-1

برچسب ها:
امین بم رفسنجان کرمان گردهمایی عکاسان و فیلمسازان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان