دستگیری یک سارق و کشف ۶ دستگاه موتور سیکلت در رفسنجان

  • شناسه خبر: 110171
دستگیری یک سارق و کشف ۶ دستگاه موتور سیکلت در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری یک نفر سارق موتورسیکلت، کشف ۶ دستگاه موتور سیکلت و ۴ عدد تنه موتورسیکلت توسط ماموران آگاهی این شهرستان خبر داد.

خانه » حوادث » دستگیری یک سارق و کشف ۶ دستگاه موتور سیکلت در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان، سرهنگ نصرالله عباسی در شرح این خبر اظهار داشت : در پی سرقت های مکرر موتورسیکلت در شهرستان رفسنجان و حومه دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی و محل اختفاء وی را به صورت نامحسوس زیر نظر قرار دادند.
سرهنگ عباسی افزود: کاراگاهان در یک عملیات ضربتی وارد منزل متهم شدند که طی این عملیات در بازرسی از منزل متهم تعداد ۵ دستگاه موتورسیکلت که شماره تنه های آن ها مخدوش بود ، یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک و ۴ عدد تنه موتورسیکلت را کشف و سارق را نیز دستگیر کردند.
وی اظهار داشت: ماموران متهم را به همراه وسایل سرقت شده به پلیس آگاهی انتقال و تحت بازجویی قرار دادند که متهم عرصه را بر خود تنگ دیده و لب به اعتراف سرقت و فروش اموال سرقتی به شخص دیگری گشود.
فرمانده انتظامی رفسنجان ادامه داد: ماموران جهت شناسایی و دستگیری مال خر اقدام کرده اند که متهم در حال حاضر متواری شده و کماکان دستگیری وی در دستور کار ماموران است.
وی افزود: از میان اموال کشف شده یک دستگاه موتورسیکلت تحویل مالک آن و دیگر موتورسیکلت ها به دلیل مخدوش بودن شماره آن ها نیاز به کارشناسی بیشتری دارند که پس از نظریه کارشناسی و احراز اصالت تحویل مالکان داده خواهند شد.
فرمانده انتظامی رفسنجان در پایان از همه شهروندان خواست حتی الامکان از پارک کردن موتورسیکلت های خود در مکان های خلوت خودداری و حتما موتورسیکلت های خود را به وسایل امنیتی از قبیل قفل و زنجیر ایمن کنند و همچنین از افرادی که موتورسیکلت آن ها مورد سرقت قرار گرفته است خواست برای شناسایی موتورسیکلت های کشف شده به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

برچسب ها:
دستگیری کشف
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان