مانور پارگی و انفجار خطوط لوله در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 110112
مانور پارگی و انفجار خطوط لوله در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

صبح امروز با اعلام پارگی خطوط لوله و نفت ایران در محل این شرکت در رفسنجان همه نیروهای ارگانهای مربوطه با تجهیزات لازم به سرعت خود را جهت مهار این حادثه به محل رساندند.

خانه » اجتماعی » مانور پارگی و انفجار خطوط لوله در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، مانور مشترک پارگی و انفجار خط لوله  محتوی فرآورده بنزین در اثر اقدام خرابکارانه در مسیر خط رفسنجان به کرمان صبح امروز برگزار شد.
ملانری فرماندار و انارکی محمدی نماینده مجلس از این مانور بازدید کردند.
این مانور در ساعت ۹:۳۰ به گروه های اداد رسان و اعضای شورای پدافند غیرعامل شهرستان اطلاع داده شد و پس از تشکیل جلسه ، به محل حادثه اعزام شدند.

نیروی انتظامی ، آتش نشانی ، اورژانس ۱۱۵، هلال احمر و ادارتی همچون گاز ، آب، برق، مخابرات، راه و شهرسازی، شهرداری در این مانور حضور فعال و جدی داشتند.

پرویز شیاسی رئیس شرکت خطوط لوله و نفت ایران در رفسنجان در حاشیه برگزاری مانور پارگی و انفجار خطوط لوله در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: این مانور جهت استفاده از نیروهای ستاد بحران و استفاده از تجهیزات است، تا به موقع این حادثه مهار و آسیبی  به افراد و محیط زیست وارد نشود.

مانور پارگی و انفجار خطوط لوله و نفت در رفسنجان

وی ادامه داد: خطوط لوله و نفت ایران در سه استان کرمان، اصفهان و یزد فعالیت دارد و نگهداری این خطوط مهم است اینگونه مانورها جهت شناسایی نقاط ضعف و از بین بردن نقاط ضعف مفید است.
شیرازی گفت: ارتباط و انسجام خوبی بین نیروهای ستاد بحران در شهرستان رفسنجان  و شرکت خطوط لوله و نفت ایران وجود دارد .
وی اظهار کرد: این مانورها برای آماده بودن نیروها و تجهیزات در مواقع و شرایط بحران لازم است.
شیرازی افزود: در ماه گذشته هم اینگونه مانورهایی در استان یزد و اصفهان برگزار کردیم تا تا خطراتمان را عنوان کنیم تا در حادثه و شرایط حاد آمادگی های لازم داشته باشیم.

مانور پارگی و انفجار خطوط لوله و نفت در رفسنجان
وی با اشاره به اینکه رفسنجان تک محصولی و اقتصادش بر پایه کشاورزی است توصیه کرد: کشاورزان این منطقه هر گونه حفاری را با اطلاع از شرکت نفت انجام دهند زیرا عمق لوله های نفت در زیر زمین مشخص نیست و اگر خود کشاورزان بدون اطلاع به حفاری کنند امکان بروز پارگی خطوط لوله و انفجار و بروز حوادث وجود دارد که جا دارد ابتدا ایمنی بعد فعالیت و کار انجام شود .

مانور پارگی و انفجار خطوط لوله و نفت در رفسنجان مانور پارگی و انفجار خطوط لوله و نفت در رفسنجان مانور پارگی و انفجار خطوط لوله و نفت در رفسنجان مانور پارگی و انفجار خطوط لوله و نفت در رفسنجان مانور پارگی و انفجار خطوط لوله و نفت در رفسنجان مانور پارگی و انفجار خطوط لوله و نفت در رفسنجان مانور پارگی و انفجار خطوط لوله و نفت در رفسنجان مانور پارگی و انفجار خطوط لوله و نفت در رفسنجان

برچسب ها:
مانور مانور پارگی و انفجار خطوط لوله در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان