نشست هم اندیشی بررسی وضعیت پسته کشور و آیین قیمت گذاری پسته در رفسنجان / تصاویر

  • شناسه خبر: 110042
نشست هم اندیشی بررسی وضعیت پسته کشور و آیین قیمت گذاری پسته در رفسنجان / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، نشست هم اندیشی بررسی وضعیت پسته کشور و آیین قیمت گذاری پسته با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولین رفسنجان و کشاورزان و تجار در شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان برگزار شد. مدیر کل امور بانوان استانداری، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، نمایند مردم شهرستانهای زرند و رفسنجان […]

خانه » رفسنجان » نشست هم اندیشی بررسی وضعیت پسته کشور و آیین قیمت گذاری پسته در رفسنجان / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، نشست هم اندیشی بررسی وضعیت پسته کشور و آیین قیمت گذاری پسته با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولین رفسنجان و کشاورزان و تجار در شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان برگزار شد.

مدیر کل امور بانوان استانداری، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، نمایند مردم شهرستانهای زرند و رفسنجان و انار، فرماندار زرند و انار ، مدیر کل جهاد کشاورزی، مدیر کل آب منطقه ای، شهرک های صنعتی، تعاون، کار و امور اجتماعی و مدیر کل بانک کشاورزی استان کرمان  و زهرا نعمتی قرمان پاراالمپیک و مشاور استاندار کرمان در امور ورزشی از جمله حاضرین در این مراسم هستند.

نشست هم اندیشی بررسی وضعیت پسته کشور و آیین قیمت گذاری پسته در رفسنجان

محسن هاشمیان نماینده شرکت تعاونی تولید کنندگان پسته رفسنجان در این آیین اظهار داشت: شرکت تعاونی از سال ۱۳۴۷ به علت در خطر افتادن منافع تولید کنندگان بوجود امد و با تلاش مرحوم هاشمیان که همیشه یار و حامی شرکت بودند آغاز بکار کرد.

وی افزود: این شرکت متعلق به یک فرد و گروه نیست بلکه تعلق به همه تولید کنندگان پسته در کشور است.

هاشمیان با بیان اینکه از همه تولید کنندگانی که در یک سال اخیر پول به موقع به دستشان نرسید عدر می خواهم تصریح کرد: با ۸۲ میلیون بدهی شرکت تحویل گرفته شد و پس از تغییر مدیریت و حمایت نماینده در ان دوران تبدیل به قطب تولیدی پسته در ایران و دنیا شدیم.

نشست هم اندیشی بررسی وضعیت پسته کشور و آیین قیمت گذاری پسته در رفسنجان

وی بیان داشت: شرکت با قدرت تمام قیمت را تعیین میکرد که همه تعجب میکردند ، شرکت در همه عرصه های بین المللی می درخشید.

هاشمیان گفت: در اقصی نقاط دنیا پسته را نمی شناختند،  ۶۰۰ تن مصرف اروپا بیشتر نبود بزرگترین بسته بندی پسته در اروپا متعلق به ما بود، در سبد تنقلات جهانی پسته را گنجاندیم بعد از چند سال مصرف به ۴۰۰درصد رساندیم و به بیش از ۹۰ کشور جهان پسته صادر می شد .

وی خاطر نشان کرد: در سال ۷۵ هزار تن پسته به اروپا صادر کردیم، این کار ساده ای نبود در سمنیارها مختلف دربسیاری از کشورها نمایشگاه پسته ایران شاخص بود، بیش از چندین میلیون دلار فقط برای تبلیغ پسته در اروپا هزینه کردیم پشتوانه بود برای وارد کننده پسته ایران به کشورهای مختلف .

نشست هم اندیشی بررسی وضعیت پسته کشور و آیین قیمت گذاری پسته در رفسنجان

هاشمیان تصریح کرد: پسته الان به حاشیه رفت آن زمان همبستگی شما پشتوانه بود الان در دولت تدبیر و امید دست به دست هم دادند که این محصول را نجات دهند.

وی ادامه داد: اصلا پسته امریکا نقشی نداشت الان بازار ما را گرفته نباید بگذاریم که چند دلال به مردم القا کنند که بازار پسته در حال نابودی است.

      نشست هم اندیشی بررسی وضعیت پسته کشور و آیین قیمت گذاری پسته در رفسنجان نشست هم اندیشی بررسی وضعیت پسته کشور و آیین قیمت گذاری پسته در رفسنجان نشست هم اندیشی بررسی وضعیت پسته کشور و آیین قیمت گذاری پسته در رفسنجان نشست هم اندیشی بررسی وضعیت پسته کشور و آیین قیمت گذاری پسته در رفسنجان نشست هم اندیشی بررسی وضعیت پسته کشور و آیین قیمت گذاری پسته در رفسنجان نشست هم اندیشی بررسی وضعیت پسته کشور و آیین قیمت گذاری پسته در رفسنجان نشست هم اندیشی بررسی وضعیت پسته کشور و آیین قیمت گذاری پسته در رفسنجان نشست هم اندیشی بررسی وضعیت پسته کشور و آیین قیمت گذاری پسته در رفسنجان نشست هم اندیشی بررسی وضعیت پسته کشور و آیین قیمت گذاری پسته در رفسنجان نشست هم اندیشی بررسی وضعیت پسته کشور و آیین قیمت گذاری پسته در رفسنجان

برچسب ها:
قیمت پسته نشست هم اندیشی بررسی وضعیت پسته کشور و آیین قیمت گذاری پسته در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمود صادقی

    اقای مهندس محسن هاشمی وقتی تشریف اوردند ایران درشهرکی در غرب تهران ساکن شدند هیچ نداشتند مثل بقیه پیروان خط امام ولی خوشبختانه در حال حاضر هم چیزی ندارن خیلی خاکی هستن و مردم دوست خدا انشاالله عمرشون بده دست راست امام زیر سرشون باشه

    محمود صادقی

    اقای مهندس محسن هاشمی وقتی تشریف اوردند ایران درشهرکی در غرب تهران ساکن شدند هیچ نداشتند مثل بقیه پیروان خط اما ؟؟؟؟؟؟؟؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان