دستگیری «الشهابی»، تروریست معروف در حلب

  • شناسه خبر: 10991
دستگیری «الشهابی»، تروریست معروف در حلب

خانه خشتی:ارتش سوریه امروز «جابر مصطفی الشهابی»، تروریست معروف را در شهر حلب دستگیر کرد تا وی به جنایت‌های دلخراش خود اعتراف کند. خانه خشتی به نقل از فارس،روزنامه سوری «تشرین» در شماره امروز خود نوشت که نیروهای ارتش سوریه «جابر مصطفی الشهابی» عضو گروهک‌های تروریستی مسلح را در شهر حلب دستگیر کرد. الشهابی پس […]

خانه » آخرین اخبار » دستگیری «الشهابی»، تروریست معروف در حلب

خانه خشتی:ارتش سوریه امروز «جابر مصطفی الشهابی»، تروریست معروف را در شهر حلب دستگیر کرد تا وی به جنایت‌های دلخراش خود اعتراف کند.

خانه خشتی به نقل از فارس،روزنامه سوری «تشرین» در شماره امروز خود نوشت که نیروهای ارتش سوریه «جابر مصطفی الشهابی» عضو گروهک‌های تروریستی مسلح را در شهر حلب دستگیر کرد.

الشهابی پس از دستگیری به اجرای طرح‌های تروریستی به دستور رهبر یک گروهک تروریستی به نام «ابو بکر الصدیق» اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه از اهالی منطقه «الباب» در استان حلب است، گفت: پس از آشنایی با «محمد درویش» که به «ابو طلال» معروف است، پیشنهاد پیوستن به گروهک «ابو بکر الصدیق» به همراه حقوق مناسب و ۵۰ هزار لیره برای بریدن سر هر نفر به وی داده شد.

الشهابی درباره یکی از جنایت‌هایش گفت: به ما دستور داده شد که یک پلیس را تحت نظر بگیریم و پس از اطمینان یافتن از رفت و آمد وی آن را به ابو طلال اطلاع دادیم. ابو طلال به ما گفت باید سر او را ببریم و ما پس از ربودن وی خواسته ابو طلال را اجرا کردیم و وی فورا ۵۰ هزار لیره پاداش داد.

وی در ادامه افزود: سلاح گروهک‌های تروریستی از مرز لبنان وارد منطقه تلکلخ سوریه و از آنجا از طریق تانکرهای سوخت به دیگر شهرها توزیع می‌شود.

الشهابی گفت: گروهک‌های مسلح پس از استقرار در حلب به مردم این شهر گفتند چنانچه در تظاهرات علیه نظام سوریه شرکت نکنند، خانه‌هایشان را بر سرشان خراب می‌کنند و هنگامی‌که با خودداری مردم مواجه شدیم، تا جای ممکن اموال عمومی و ساختمان‌های دولتی را تخریب و سرقت کردیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان