آدم ربایی به خاطر پول در رفسنجان / کودک ۱۰ ساله به آغوش خانواده بازگشت

  • شناسه خبر: 109900
آدم ربایی به خاطر پول در رفسنجان / کودک ۱۰ ساله به آغوش خانواده بازگشت

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از رهایی گروگان ۱۰ ساله در کمتر از ۷۲ ساعت در عملیات پلیس آگاهی و بازگرداندن وی به آغوش گرم خانواده اش خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » آدم ربایی به خاطر پول در رفسنجان / کودک ۱۰ ساله به آغوش خانواده بازگشت

 به گزارش خانه خشتی به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ “نصرالله عباسی” در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش یکی از شهروندان به مرکز فوریت های پلیس مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در یکی از محلات سطح شهر در جلوی مدرسه با زور و تهدید اقدام به سوار کردن یک پسر بچه ۱۰ ساله با لباس فرم مدرسه کرده است بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

 وی در ادامه گفت داد: مأموران انتظامی این فرماندهی سریعاً در محل حادثه حاضر و صحنه جرم را مورد بررسی قرار دادند که در نهایت ماموران انتظامی موفق شدند مشخصاتی از خودرو آدم ربایان به دست آورند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان ادامه داد: با تلاش مأموران در کمتر از ۷۲ ساعت مخفیگاه آدم رباها در یکی از شهرستان های جنوبی استان شناسایی شد و کاراگاهان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه یکی از اعضای این باند را در مخفیگاهش دستگیر و گروگان را آزاد کردند.

عباسی با بیان اینکه مأموران فرد ربوده شده را به همراه متهم به پلیس آگاهی منتقل و پس از بازجویی از متهم مشخص شد انگیزه آدم ربایی اختلافات مالی بوده است، اظهار کرد: فرد ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت و تلاش پلیس برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.

فرمانده انتظامی رفسنجان در پایان خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان نظم و امنیت عمومی جامعه را بر هم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطعی خواهد شد.

برچسب ها:
آدم ربایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان