دستبند پلیس بر دست سارقان به عنف

دستگیری سه نفر سارق به عنف و توقیف یک دستگاه خودرو سیلو توسط مأموران آگاهی رفسنجان

  • شناسه خبر: 109747
دستگیری سه نفر سارق به عنف و توقیف یک دستگاه خودرو سیلو توسط مأموران آگاهی رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از دستگیری سه نفر سارق به عنف و توقیف یک دستگاه خودرو سیلو توسط مأموران آگاهی این شهرستان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » دستگیری سه نفر سارق به عنف و توقیف یک دستگاه خودرو سیلو توسط مأموران آگاهی رفسنجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان، سرهنگ “نصرالله عباسی” گفت: مأموران آگاهی شهرستان در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت و در پی سرقت به عنف به وقوع پیوسته در شهرستان موضوع دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.
وی ادامه داد: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و گشت زنی نامحسوس در سطح شهرستان به یکدستگاه خودرو سیلو به سرنشینی سه نفر مضنون، که اقدام به توقیف خودرو کردند.
عباسی گفت: ماموران از سامانه آگاهی استعلام که مشخص گردیدخودرو دارای سابقه توقیف از مرجع قضای تهران می باشد در این راستا سرنشینان را به همراه خودرو به پلیس آگاهی دلالت دادند.
وی افزود در بررسی هویت راننده و سرنشینان مشخص گردید که راننده تبعه ایرانی و دو نفر سرنشین تبعه افغانی و دارای سابقه می باشند.
عباسی ادامه داد: مأموران خودرو مذکور را مورد بازرسی قراردادند که در بازرسی از خودرو اقلامی که جهت سرقت از قبیل قیچی بزرگ، کلاه نقاب دار، چسب ۵ سانتی و اقلام دیگری که در سرقت استفاده می شود کشف کردند.
سرهنگ عباسی گفت گفت: متهمان تحت بازجویی قرار گرفته و عرصه را بر خود تنگ و لب به اعتراف یک فقره سرقت به عنف در شهرستان گشودند و با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از شهروندان خواست: در نگهداری اموال و خانه های خود به هشدارها و توصیه های پلیس توجه بیشتری بنمایند و همچنین اگر موارد مشکوکی را در محله خود رویت کردند فورأ مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

برچسب ها:
آگاهی رفسنجان دستگیری سارق به عنف
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان