ارتباط بین دانشگاه و مردم زمینه ای برای ایجاد آگاهی، تخصص و خلاقیت فراهم می کند

  • شناسه خبر: 109538
ارتباط بین دانشگاه و مردم زمینه ای برای ایجاد آگاهی، تخصص و خلاقیت فراهم می کند

رئیس مؤسسه آموزش عالی علامه جعفری رفسنجان ارتباط بین دانشگاه و مردم را موجب فراهم نمودن زمینه ای برای ایجاد آگاهی، تخصص و خلاقیت در مردم بیان کرد.

خانه » اجتماعی » ارتباط بین دانشگاه و مردم زمینه ای برای ایجاد آگاهی، تخصص و خلاقیت فراهم می کند

به گزارش خانه خشتی، محمد اسدی در برنامه رادیویی «شهر من رفسنجان» دانشگاه را مجموعه ای دارای فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانست و با اشاره به تعریف عام دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه نهادیست که از طریق آموزش، پژوهش، چهره به چهره و مجازی باعث بالا بردن آگاهی می شود.

رئیس مؤسسه آموزش عالی علامه جعفری رفسنجان با اشاره به اینکه در جامعه کنونی و در کل دنیا دانشگاه ها ارتباط نزدیکی با مردم دارند، گفت: مردم برای اینکه فرزندانشان مسیر تکامل و ترقی را طی کنند یکی از جایگاههایی را که مدنظر دارند دانشگاه است.

وی افزود: ارتباطی که مردم با دانشگاه دارند، نشان دهنده اهمیتی است که مردم برای رشد و بالندگی نسل جدید قائلند؛ زیرا جامعه به آگاهی، نیروی جوان و تخصص نیاز دارد و برای پیشرفت خودش باید از انسان های آگاه، متخصص، مبتکر و خلاق استفاده کند.

اسدی ارتباط بین دانشگاه و مردم را موجب فراهم نمودن زمینه ای برای آگاه شدن، تخصص پیدا کردن و خلاق شدن مردم عنوان کرد و گفت: مردم برای ایجاد موقعیت های مناسب همکاری اجتماعی و فرهنگی از دانشگاه بهره می گیرند.

رئیس مؤسسه آموزش عالی علامه جعفری رفسنجان در ادامه موفقیت یک دانشگاه را وابسته به موفق بودن دانشجویان آن بیان کرد و افزود: دانشجوی موفق کسی است که احساس کند از طریق دانشگاه استعدادهایش شکوفا شده و به اهدافش می رسد و در تحقق اهداف جامعه نقش مؤثری بازی می کند.

وی در بیان تأثیر آموزش در ایجاد و افزایش امید در میان خانواده ها و جامعه، اظهار کرد: اگر احساس مفید بودن در فرد ایجاد شود و او امید داشته باشد که از طریق آموزش هایی که در دانشگاه کسب می کند، می تواند فرد مفیدی برای جامعه باشد، یقیناً امید و فعالیت خودش را پیگیری می کند.

محمد اسدی تزریق امید به دانشجو در جامعه فعلی را یادآور شد و تصریح کرد: در صورتی که از طریق آموزش، پژوهش و سایر فعالیت های انجام شده در دانشگاه به دانشجو امید تزریق شود، او می تواند فرد مفیدی باشد که هم آینده خودش را تضمین کند و هم برای کشور مفید باشد.

هفدهمین قسمت از برنامه رادیویی «شهر من رفسنجان» با مسابقه پیامکی و پخش اخبار شهرداری رفسنجان تحت عنوان «در شهر» همراه بود.

برچسب ها:
امید دانشگاه شهر من رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان