دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب

  • شناسه خبر: 10933
دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب

رهبر معظم انقلاب در دیدار مسؤولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی:دولت‌ها و ملت‌های اسلامی مراقب توطئه پنهان‌سازی مسأله فلسطین باشند  “خانه خشتی” :  رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم هوشیاری در قبال توطئه‌های بسیار پیچیده جبهه استکبار، ‌خاطرنشان فرمودند: همه دولت‌ها و ملت‌های اسلامی ‌باید مراقب توطئه خطرناک پنهان‌سازی مسأله فلسطین باشند. به […]

خانه » آخرین اخبار » دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب
رهبر معظم انقلاب در دیدار مسؤولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی:دولت‌ها و ملت‌های اسلامی مراقب توطئه پنهان‌سازی مسأله فلسطین باشند
 “خانه خشتی” :  رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم هوشیاری در قبال توطئه‌های بسیار پیچیده جبهه استکبار، ‌خاطرنشان فرمودند: همه دولت‌ها و ملت‌های اسلامی ‌باید مراقب توطئه خطرناک پنهان‌سازی مسأله فلسطین باشند.

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه) در دیدار مسئولین نظام، جمعی از قشرهای مختلف مردم و سفرای کشورهای اسلامی در تهران، با تأکید بر لزوم موقعیت شناسی شرایط حساس و سرنوشت ساز کنونی منطقه و هوشیاری در قبال توطئه های بسیار پیچیده جبهه استکبار، ‌خاطرنشان کردند: مسئله اصلی دنیای اسلام قدس شریف و موضوع فلسطین مظلوم است که به برکت بیداری اسلامی برجسته شده است و همه دولتها و ملتهای اسلامی ونخبگان سیاسی و فرهنگی، ‌باید مراقب توطئه خطرناک پنهان سازی مسئله اصلی مسلمانان و واقعیت سازی های دروغین از طریق ایجاد اختلاف میان امت اسلامی، باشند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به غفلت سالهای متمادی ملتها و دولتهای اسلامی و تسلط قدرتهای سلطه گر بر سرنوشت آنها و ایجاد غده سرطانی صهیونیستی در قلب دنیای اسلام، افزودند: امروز به برکت بیداری اسلامی و حوادث مهم منطقه، این پرده غفلت در حال کنار رفتن است که باید این موضوع را مغتنم شمرد.
ایشان با تأکید بر اینکه موضوع فلسطین و قدس، در قلب حوادث کنونی منطقه قرار دارند، خاطرنشان کردند: این موضوع اصلی نباید به فراموشی سپرده و به حاشیه رانده شود زیرا بسیاری از مشکلات دنیای اسلام بواسطه وجود رژیم جعلی صهیونیستی است.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: امسال در راهپیمایی روز جهانی قدس، به برکت بیداری اسلامی، ملتهای منطقه توانستند موضع خود را در این قضیه بیان کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به ترفندها و توطئه های پیچیده دشمنان برای پنهان سازی مسئله اصلی مسلمانان، خاطرنشان کردند: امروز بار دیگر قدرتهای استکباری همان ابزار قدیمی یعنی «اختلاف بیانداز و حکومت کن» را به کار گرفته اند، بنابراین دولتها و ملتهای اسلامی بویژه نخبگان سیاسی و فرهنگی و روشنفکران و علمای دین باید حقیقت و واقعیت را برای مسلمانان تبیین کنند.
ایشان صهیونیسم را خطری برای همه بشریت خواندند و افزودند: در حالیکه دشمن تلاش دارد تا با عمده کردن اختلافهای طبیعی در قومیت، نژاد و مذهب، میان مسلمانان ایجاد اختلاف و با واقعیت سازی، خطرهای دروغین ایجاد کند ، امت اسلامی باید همت و تلاش خود را بر عمل به اسلام و حفظ و تقویت وحدت و برادری و سرپیچی از اراده قدرتهای بزرگ و در رأس آن امریکا قرار دهند.
رهبر انقلاب اسلامی،‌اختلاف میان ملتهای مسلمان را سم مهلک دانستند و تأکید کردند: همواره باید معیار مسلمانان، موقعیت و جایگاه دشمن آشکار باشد  که آنجا قطعاً جبهه باطل است و مقابل آن، جبهه حق قرار دارد.
در ابتدای این دیدار آقای احمدی نژاد رئیس جمهور، ماه رمضان را شرایطی استثنایی برای تمرین عبودیت و اعتلای انسان در پیشگاه خداوند و وسیله پالایش روح و جان از آلودگی ها و تعلقات، بازگشت به فطرت الهی و کمال انسانی و میدان پرهیز از گناهان خواند.
وی با تأکید بر اینکه ملت بزرگ ایران برای ساختن کشور و پیگیری حقوق اساسی تردیدی به خود راه نخواهد داد، افزود: مستکبران در سراشیبی سقوط قرار گرفته اند و پافشاری آنها بر زیاده خواهی و ظلم و تعدی به حقوق ملتها، آنان را نجات نخواهد داد.
برچسب ها:
ديدار مسئولان نظام و سفرای كشورهای اسلامی با رهبر انقلاب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان