انهدام باند ۷ نفره سرقت در رفسنجان / کشف ۸۰۰ کیلو گرم پسته سرقتی در عملیات پلیس

  • شناسه خبر: 109308
انهدام باند ۷ نفره سرقت در رفسنجان / کشف ۸۰۰ کیلو گرم پسته سرقتی در عملیات پلیس

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری هفت نفر سارق به عنف و کشف ۸۰۰ کیلوگرم پسته سرقتی در عملیات روز گذشته پلیس این شهرستان خبر داد.

خانه » اجتماعی » انهدام باند ۷ نفره سرقت در رفسنجان / کشف ۸۰۰ کیلو گرم پسته سرقتی در عملیات پلیس

به گزارش خانه خشتی به نقل از معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان، سرهنگ نصرالله عباسی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از منزلی در رفسنجان که طبق اظهارات مالباختگان دو نفر سارق پس از ورود به منزل با بستن دست ها و چشمان صاحبان منزل اقدام به سرقت ۸۰۰ کیلوگرم پسته کردند، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: مأموران با بررسی محل وقوع جرم و انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند دو نفر متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن ها را دستگیر کنند.
سرهنگ عباسی افزود: دو متهم دستگیر شده در ابتدا منکر ارتکاب هر گونه سرقت شدند اما در ادامه تحقیقات و در مواجهه با شواهد و مدارک موجود چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند و به سرقت ۸۰۰ کیلوگرم پسته و همدستی ۵ سارق دیگر اعتراف کردند.
وی بیان داشت: مأموران در عملیاتی دیگر ۵ سارق دیگر را نیز دستگیر و میزان ۸۰۰ کیلوگرم پسته سرقتی را از مخفیگاه آن ها کشف کردند.
سرهنگ عباسی خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی و پسته های کشف شده نیز به مالباخته بازگردانده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان هشدار داد: با توجه به اینکه در فصل برداشت پسته هستیم شهروندان از دپو کردن محصولات خود در منازل خودداری کنند تا باعث جلب توجه سارقان نشوند.

برچسب ها:
انهدام انهدام باند سرقت در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان