مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز خبر داد؛

احداث پارک جنگلی ۳۰۰ هکتاری در رفسنجان

  • شناسه خبر: 109270
احداث پارک جنگلی ۳۰۰ هکتاری در رفسنجان

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری رفسنجان از احداث پارک جنگلی ۳۰۰ هکتاری در ضلع غربی آرامستان خبر داد.

خانه » اخبار ویژه » احداث پارک جنگلی ۳۰۰ هکتاری در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز با اعلام این خبر افزود: برای اولین بار احداث پارک جنگلی به مساحت ۳۰۰ هکتار حد فاصل آرامستان تا کمربندی رفسنجان – کرمان به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه احداث پارک جنگلی علاوه بر ایجاد هوای پاک، موجب گسترش کمربند سبز شهر می شود، اظهار کرد: این اقدام در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهر انجام می گیرد.

مهندس محمد ابوطالبی با اشاره به واگذاری فضای سبز این سازمان به بخش خصوصی از سال ۱۳۸۶ گفت: به دلیل اهمیت سیاست خصوصی سازی و تلاش برای اجرای موفق این طرح، هم اکنون حفظ و نگهداری فضای سبز شهری توسط ۹ شرکت در غالب ۱۶ قرارداد انجام می شود.

وی هم چنین از واگذاری حفظ و نگهداری فضای سبز آرامستان از طریق مناقصه به بخش خصوصی خبر داد و افزود: احداث آرامستان از سال ۸۹ آغاز و فضای سبز آن با مساحت بیش از ۵۶ هزار متر مربع طراحی و اجرا شده است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری رفسنجان با ابراز امیدواری از اجرای طرح موفق خصوصی سازی فضای سبز و استفاده بهینه از نیرو و افزایش راندمان کار، گفت: ان شاالله روز به روز شاهد فضای سبز زیبا و شاداب در رفسنجان باشیم.

برچسب ها:
پارک جنگلی شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان