انتقاد شدید نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی به تغییر مدیریت در مس

  • شناسه خبر: 10921
انتقاد شدید نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی به تغییر مدیریت در مس

به گزارش “خانه خشتی” دکتر آذین نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پیش از نماز عید فطر نسبت به تغییر مدیریت در شرکت صنایع ملی مس ایران انتقادات جدی وارد دانستند. ایشان با خطاب قرار دادن ریاست جمهور این نکته را یاداور شدند که شعار اصلی دولت آقای احمدی نژاد […]

خانه » آخرین اخبار » انتقاد شدید نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی به تغییر مدیریت در مس

به گزارش “خانه خشتی” دکتر آذین نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پیش از نماز عید فطر نسبت به تغییر مدیریت در شرکت صنایع ملی مس ایران انتقادات جدی وارد دانستند.

ایشان با خطاب قرار دادن ریاست جمهور این نکته را یاداور شدند که شعار اصلی دولت آقای احمدی نژاد عدالت بوده است و اگر ما نتوانیم مسئولین صالح و شایسته را در جایگاه مدیریت قرار دهیم عدالت تحقق نخواهد پیوست.

ایشان با ذکر این نکته که در سال های اخیر شاهد افزایش تولید در این شرکت بوده ایم افزودند که ما مسئولین و مردم عزیز منطقه این تغییر را صلاح نمی دانیم.

دکتر آذین متذکر شد که شنیده ایم فردی قرار است مدیریت این شرکت را بدست گیرد که قبلا امتحان خود را پس داده و نمره خوبی در این امتحان دریافت نکرده است و این فرد در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی  پرونده طویلی دارد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در پایان گفت من از این تریبون مقدس اعلام می کنم ریاست محترم جمهور این تغییر به صلاح مردم منطقه،مدیریت کشور و اقتصاد مس نیست و این کار را انجام ندهید.

برچسب ها:
دکتر آذین،نماینده انار و رفسنجان،تغییر مدیریت در مس،اعتراض
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان