موسی پور در مراسم رونمایی از تمبر ثبت ملی آیین جوش زنی هرمزآباد؛

بزرگترین قیام کننده بر علیه آسیبهای اجتماعی قیام اباعبدالله الحسین(ع) است

  • شناسه خبر: 108924
بزرگترین قیام کننده بر علیه آسیبهای اجتماعی قیام اباعبدالله الحسین(ع) است

زهرا موسی پور گفت: آسیبهای اجتماعی پشت در خانه های ما کمین کرده است، چرا در جامعه ای که منسوب به پیروان اباعبدالله(ع) هستیم باید از این آسیبها رنج ببریم

خانه » آخرین اخبار » بزرگترین قیام کننده بر علیه آسیبهای اجتماعی قیام اباعبدالله الحسین(ع) است

به گزارش خبرنگار خانه خشتی ، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان در این مراسم که صبح امروز ۲۱ مهر ماه در گلزار شهدای هرمزآباد برگزار شد، اظهار کرد: خدمت به اباعبدالله(ع) جزو شعائر الهی است و امیدوارم مراسم جوش زنی مردم قهرمان هرمزآباد قبل از اینکه ثبت در برگه و دفتری باشد در کارنامه اعمال شما ثبت شود.

زهرا موسی پور با تقدیر از کسانی که این مراسم را برگزار کردند، گفت: چه زیباست که هر کسی به شکلی ارادت خود را به اباعبدالله الحسین(ع) نشان می دهد.

وی با طرح این سوال که چه چیزی قیام امام حسین(ع) را ماندگار کرده است، تصریح کرد: مسئولیت پذیری و قیام در راه از بین بردن آسیبهای اجتماعی از شاخصه های قیام سیدالشهدا(ع) می باشد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان خاطرنشان کرد: بزرگترین قیام کننده بر علیه آسیبهای اجتماعی قیام اباعبدالله الحسین(ع) است و آنهایی که می خواهند فرهنگ حسینی را داشته باشیم و روز قیامت در صف یاران امام حسین(ع) قرار بگیریم راهی نیست جز اینکه مسئولیت پذیر بوده و شعور حسینی داشته باشیم و جزو آمران به معروف و ناهیان از منکر باشیم.

موسی پور با بیان اینکه چه منکری بالاتر از یزید و فساد و فحشایی که در آن زمان وجود داشت، گفت: آیا جا ندارد وقتی امام حسین(ع) بر علیه آسیب اجتماعی زمان خود، جان خود و فرزندان و بستگان خود را می دهد ما نیز آسیبهای اجتماعی زمان خود را شناخته و در برابر آنها مسئولیت پذیر باشیم.

dsc_0262

وی بیان داشت: آسیبهای اجتماعی پشت در خانه های ما کمین کرده است، چرا در جامعه ای که منسوب به پیروان اباعبدالله(ع) هستیم باید از این آسیبها رنج ببریم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان با تأکید بر اینکه فرهنگ حسینی یعنی مسئولیت پذیری، ایثار، فهم و مشارکت در کار خیر، ابراز داشت: مراسم جوش زنی عالی ترین نماد مشارکت شما در کار پسندیده است.

موسی پور با بیان اینکه باید فرهنگ حسینی را در خود نهادینه کنیم، خاطرنشان کرد: حضور من به نمایندگی از استاندار بواسطه تعظیم و تکریم ایشان به سنت پسندیده جوش زنی است و آرزو می کنم اعمال و رفتار شما و عبادات شما مورد قبول امام حسین(ع) قرار بگیرد.

برچسب ها:
قیام
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان