مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی خبر داد؛

آماده باش کامل نیروها و ایستگاه های آتش نشانی در ماه محرم

  • شناسه خبر: 108457
آماده باش کامل نیروها و ایستگاه های آتش نشانی در ماه محرم

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان از آماده باش کامل نیروها و ایستگاه های آتش نشانی در ماه محرم خبر داد.

خانه » اجتماعی » آماده باش کامل نیروها و ایستگاه های آتش نشانی در ماه محرم

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، علی رمضانی نژاد ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش خدمت مردم خداجوی رفسنجان، گفت: همواره تلاش داشتیم با تدابیر پیشگیرانه، بالاترین سطح آمادگی را در مواجهه با حوادث داشته باشیم.

وی افزود: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان با توجه به فرا رسیدن ایام محرم، تمهیدات ویژه ای از جمله آماده باش کامل نیروها، ایستگاه های عملیاتی و شناسایی مکان های عزاداری که با ازدحام مواجه هستند، در نظر گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان ادامه داد: استقرار خودروهای عملیاتی اطفای حریق و امداد و نجات در میادین اصلی و محل های پرتردد شهر و گشت موتوری در سطح شهر از دیگر تمهیدات این سازمان است.

رمضانی نژاد خاطر نشان کرد: از شهروندان خواهشمندم در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن رعایت نکات ایمنی، باحفظ خونسردی مراتب را سریعاً به تلفن ۱۲۵ مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان اطلاع داده و مسیر را برای تردد خودروهای امدادی باز نگه دارند.

برچسب ها:
آتش نشانی ایمنی شهرداری رفسنجان محرم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان