استقرار ۵ هزار نیروی صهیونیست در قدس اشغالی در روز جهانی قدس

  • شناسه خبر: 10821
استقرار ۵ هزار نیروی صهیونیست در قدس اشغالی در روز جهانی قدس

“خانه خشتی”:مسئولان رژیم اشغالگر از ساعات اولیه بامداد امروز همزمان با روز قدس هزاران نفر از نیروهای خود را در قدس مستقر کرده و به منظور ممانعت از رسیدن نمازگزاران به مسجدالاقصی،ایست‌های بازرسی را افزایش داده‌اند.  فارس به نقل از رسانه‌های فلسطین، مسئولان رژیم اشغالگر بیش از ۵ هزار نیرو در قدس و بویژه محیط […]

خانه » آخرین اخبار » استقرار ۵ هزار نیروی صهیونیست در قدس اشغالی در روز جهانی قدس
“خانه خشتی”:مسئولان رژیم اشغالگر از ساعات اولیه بامداد امروز همزمان با روز قدس هزاران نفر از نیروهای خود را در قدس مستقر کرده و به منظور ممانعت از رسیدن نمازگزاران به مسجدالاقصی،ایست‌های بازرسی را افزایش داده‌اند.
 فارس به نقل از رسانه‌های فلسطین، مسئولان رژیم اشغالگر بیش از ۵ هزار نیرو در قدس و بویژه محیط اطراف مسجدالاقصی مستقر کرده و از ساعات اولیه صبح امروز با استقرار در ورودی‌های اصلی شهر اقدام به تفتیش و بازرسی از فلسطینیان کرده‌اند.

نیروهای اشغالگر صهیونیست همچنین به بهانه اعیاد یهودی به طور گسترده در شهر قدیمی الخلیل و حرم شریف ابراهیمی و ورودی‌های آن حضور دارند و این حرم شریف را به روی فلسطینیان بسته‌اند.

پلیس رژیم صهیونیستی دیروز اعلام کرد که از ورود مردان زیر ۴۰ سال کرانه باختری به قدس به منظور شرکت در نماز جمعه مسجدالاقصی ممانعت بعمل می‌آورد.

بر اساس اعلام پلیس رژیم اشغالگر ، زنان در تمامی گروهی سنی و کودکان تا سن ۱۲ سال بدون مجوز می‌توانند وارد قدس شوند.

انتظار می‌‌رود با وجود تدابیر شدید امنیتی حدود ۵۰۰ هزار فلسطینی از استان‌های کرانه باختری، قدس و اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ در آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در مسجدالاقصی شرکت کنند.

از سوی دیگر شیخ”عبدالعظیم سهلب” رئیس شورای اوقاف اسلامی در قدس هشدار داد که شهر بیت‌المقدس به دلیل تجاوزات صهیونیست‌ها علیه مقدسات و یهودی‌سازی قدس در شرایط بسیار دشواری قرار دارد.

وی افزود که حملات و تجاوزات صهیونیست‌ها علیه مقدسات این روزها از سوی صهیونیست‌های افراطی و شهرک‌نشینان بیشتر شده است و این درحالی است که برخی اعضای کنست و مسئولان این رژیم نیز سخن از تقسیم مسجدالاقصی و ورود صهیونیست‌ها به این مسجد برای به جا آوردن مراسم دینی خود می‌رانند.

در همین راستا شیخ “محمد حسین ” مفتی دیار فلسطین تصریح کرد که اظهارات مسئولان اسرائیلی در خصوص تقسیم مسجدالاقصی تجاوز مستقیم به این مکان مقدس است.

برچسب ها:
استقرار 5 هزار نیروی صهیونیست در قدس اشغالی در روز جهانی قدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان