مراسم روزجهانی قدس در نزدیکی مرز لبنان با فلسطین اشغالی

  • شناسه خبر: 10815
مراسم روزجهانی قدس در نزدیکی مرز لبنان با فلسطین اشغالی

“خانه خشتی” : حزب الله لبنان به مناسبت روز جهانی قدس تظاهرات گسترده ای در نزدیکی مرز فلسطین اشغالی برگزار کرد. واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، گروههای پیشاهنگ عضو حزب الله در این تظاهرات در طول مرز فلسطین اشغالی در منطقه کفرکلا شرکت داشتند. تظاهرکنندگان پرچم های لبنان، فلسطین و حزب […]

خانه » آخرین اخبار » مراسم روزجهانی قدس در نزدیکی مرز لبنان با فلسطین اشغالی

“خانه خشتی” : حزب الله لبنان به مناسبت روز جهانی قدس تظاهرات گسترده ای در نزدیکی مرز فلسطین اشغالی برگزار کرد.

واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، گروههای پیشاهنگ عضو حزب الله در این تظاهرات در طول مرز فلسطین اشغالی در منطقه کفرکلا شرکت داشتند. تظاهرکنندگان پرچم های لبنان، فلسطین و حزب الله را در دست داشتند.
شرکت کنندگان در این تظاهرات تصاویری از امام خمینی (ره) و آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله را در دست داشتند.
گروههای پیشاهنگ عضو حزب الله بر لزوم آزادی قدس از اشغال صهیونیست ها تاکید کردند.
علی فیاض نماینده مجلس لبنان در این تظاهرات گفت:«ما به مناسبت روز جهانی قدس بر پایبندی به مقاومت به عنوان تضمین آزادی و دفاع از خود تاکید می کنیم. ما در برابر دشمن اسرائیلی با یکدیگر متحد هستیم و به آن اجازه نخواهیم داد که با اجرای طرحهای تفرقه افکنانه خود در لبنان بتواند در کشور ما نفوذ کند.»
نظامیان اسرائیلی همزمان با برگزاری این تظاهرات حضور گسترده ای در این منطقه داشتند.
یکی از برگزارکنندگان این تظاهرات گفت:«جوانان لبنانی امروز به اینجا آمدند تا به جوانان فلسطینی بگویند که مسئله فلسطین همچنان در قلب و ذهن ما باقی خواهد ماند تا اینکه فلسطین از صهیونیستهای غاصب آزاد شود.»
یکی از پیشاهنگان شرکت کننده در این تظاهرات تصریح کرد:«ما به اینجا آمده ایم تا دعوت امام خمینی (ره) را لبیک بگوییم. ما باید به مسئولیت خود در برابر قدس اشغالی عمل کنیم و تا زمان آزادی فلسطین مبارزه کنیم.»

برچسب ها:
مراسم روزجهانی قدس در نزدیکی مرز لبنان با فلسطین اشغالی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان