نواخته شدن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در رفسنجان

  • شناسه خبر: 107857
نواخته شدن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در رفسنجان

همزمان با آغاز ماه محرم الحرام، زنگ امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسئولین رفسنجان در مدرسه علامه حلی نواخته شد.

خانه » اجتماعی » نواخته شدن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، در اولین روز از ماه محرم و با آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر زنگ این فریضه ، صبح امروز همزمان با سراسر کشور بصورت نمادین در مدرسه پسرانه علامه حلی رفسنجان نواخته شد.

در این مراسم امام جمعه، فرماندار، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مسئول آموزش و پرورش، مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران فرمانده انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از دیگر مسئولین حضور داشتند.

نواخته شدن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در رفسنجان

ملانوری فرماندار رفسنجان در حاشیه این مراسم با اشاره به پیام و ماندگاری  قیام امام حسین(ع) اظهار داشت: انگار هر سال یک بار امام حسین (ع) شهید می‌شوند و این قدر این واقعه تازگی دارد که حیات تازه به جوامع بشری به ویژه مسلمانان می‌دهد.

وی با بیان اینکه ماه محرم شور و هیجان وصف‌ناپذیری به جامعه تزریق می‌کند تصریح کرد: اگر انسان مکتب پیامبر اسلام (ص)، امامان معصوم (ع)، قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را نداشته باشد، یزیدی است.

ملانوری گفت: ما در جامعه امروزی باید به دنبال این باشیم که یکی از فرایض مهم عاشورا امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه ترویج دهیم. نواخته شدن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در رفسنجان نواخته شدن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در رفسنجان  نواخته شدن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در رفسنجان نواخته شدن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در رفسنجان نواخته شدن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در رفسنجان نواخته شدن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در رفسنجان نواخته شدن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در رفسنجان نواخته شدن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در رفسنجان

 

برچسب ها:
امربه معروف و نهی از منکر زنگ امر به معروف و نهی از منکر نواخته شدن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان