دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در مس سرچشمه برپا شد

  • شناسه خبر: 107730
دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در مس سرچشمه برپا شد

دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب مس با حضور حسین نظری مدیر و جمعی از مسئولین مس منطقه کرمان در سالن ورزشی تختی شهر سرچشمه برپا شد.

خانه » رفسنجان » دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در مس سرچشمه برپا شد

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب مس با حضور حسین نظری مدیر و جمعی از مسئولین مس منطقه کرمان در سالن ورزشی تختی شهر سرچشمه برپا شد.
محمدرضا رجب پور رئیس روابط عمومی مس سرچشمه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همزمان این نمایشگاه در شهر سرچشمه و شهربابک، گفت: در این نمایشگاه هفت هزار عنوان کتاب به تعداد هفتاد هزار جلد از صد و هشتاد ناشر معتبر کشور در معرض بازدید علاقمندان قرار گرفته است.
وی افزود: این نمایشگاه توسط شرکت تعاونی مؤسسه فرهنگی شرکت نمایشگاه ایران و روابط عمومی مس منطقه کرمان برپا شده و کارکنان مس می توانند با ارائه کارت خریدی که در اختیارشان قرار گرفته تا سقف ۱۲۵ هزار تومان با تخفیف ۵۰ درصدی از این نمایشگاه خرید نمایند.
رجب پور با اشاره به ارائه کتاب با سی درصد تخفیف به کارکنان شرکت مس اظهار داشت: در این نمایشگاه بیست درصد تخفیف ناشر برای عموم خریداران در نظر گرفته شده است.
لازم به ذکر است، نمایشگاه کتاب مس سرچشمه از دهم تا نوزدهم مهر ماه هر روز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ ظهر و عصرها از ساعت ۱۵ تا۲۰ دایر خواهد بود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان