فرمانده انتظامی رفسنجان مطرح کرد :

افزایش ۲۲ درصدی جرائم شبکه های اجتماعی / دستگیری ۲۱ مجرم فضای مجازی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 107675
افزایش ۲۲ درصدی جرائم شبکه های اجتماعی  / دستگیری ۲۱ مجرم فضای مجازی در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان با بیان اینکه جرائم در شبکه های مجازی ۲۲ درصد افزایش پیدا کرده است اذعان داشت :صد دردصد پرونده ها در این حوزه اتفاق افتاده است کشف و ۲۱ نفر دستگیر شدند.

خانه » آخرین اخبار » افزایش ۲۲ درصدی جرائم شبکه های اجتماعی / دستگیری ۲۱ مجرم فضای مجازی در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ نصرالله عباسی صبح امروز در مصاحبه مطبوعاتی خود ضمن تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی اظهار داشت : ملاقات چهره به چهره مردم با مسئولین انتظامی ، ارائه خدمات پزشکی رایگان در مصلی نمازجمعه و سخنرانی فرماندهی شهرستان و ارائه گزارش به مردم ازبرنامه های هفته ناجا می باشد .
وی بیان داشت :صبحگاه مشترک با نیروی انتظامی و نظامی و مسئولین در محل کلانتری ۱۳ خلیج فارس،اهدا خون توسط کارکنان ،بازدید دانش اموزان از پارک ترافیک در پارک جوان ،اجرای نمایش عروسکی در خصوص هشدارهای انتظامی و پلیس راهور در محل کانون تربیتی فاطمه الزهرا ،ارائه خدمات مضاعف به مردم توسط پلیس های تخصصی ،ویزیت رایگان پزشکی به عموم مردم در محل بهداری در بلوار طالقانی ،همایش همیاران پلیس راهور در مدرسه ابتدایی پسرانه شاهد در ۱۱ مهرماه ،حضور فرماندهی و کارشناسان نیروی انتظامی در مساجد و مدارس جهت اموزش از دیگر برنامه های هفته ناجا است .
عباسی بیان داشت :بازدید دانش اموزان پسر از کلانتری ۱۲ شهید حسینی در بلوار بعثت را خواهیم داشت و در روز ۱۳ مهر گردهمایی اصناف شهرستان با پلیس در سالن شهدای اصناف و قرائت پیام مهر مدیرکل اموزش و پرورش و فرماندهی انتظامی استان کرمان در مدرسه دخترانه پروین اعتصامی برگزار می شود .
سرهنگ عباسی با بیان اینکه در فصل برداشت پسته ده هزار کارگر مهاجر از سیستان وبلوچستان و شهرهای جنوبی وارد شهرمی شوند اذعان داشت :با این جمعیت سیار و غیر بومی، شهرستان غیرقابل کنترل و امکانات موجود جوابگوی این جمعیت نیست .
وی افزود :در ۶ ماه اول امسال نسبت به سال گذشته ۱۱% کاهش سرقت نسبت به سال گذشته داشتیم .
عباسی بیان داشت :کاهش ۴۵ % سرقت به عنف ،کشف ۲۹ % سرقت،دستگیری ۱۳۸ نفر معتادان پر خطر ،دستگیری قاچاقچی ۱۴ نفر ،خرده فروش مواد مخدر ۱۴۳ نفر و پلمپ خرده فروشان مواد مخدر که در سال گذشته ۲۷ باب بوده است در سال جاری ۱۸ باب می باشد .
وی با بیان اینکه در خصوص کالای قاچاق سوخت در شش ماه سال جاری ۱۷۲۰ لیتر ،برنج ۷۳۰ کیلو ،و انواع میوه قاچاق ۱۵۵۹ کیلو که بیش از ۱۰۰ درصد افزایش کشف در این زمینه ها وجود داشته است .
عباسی با بیان اینکه در خصوص دستگیری اتباع غیر مجاز افزایش ۴۲ درصدی را داشتیم تصریح کرد :در تصادفات درون شهری در بحث فوتیها ۵۸ درصد کاهش ،در بحث جرح ۵ درصد افزایش داشتیم و در بحث خوردوهای تصادفی ۱۴۱ درصد افزایش داشتیم .
وی افزود :در تصادفات برون شهری در فوتی و جرحی ۳ درصدکاهش داشتیم .
وی بیان داشت :علت افزایش جرحی و خسارتی عدم توجه به مقررات رانندگی و سرعت مطمئنه بوده است .
سرهنگ عباسی با بیان اینکه جرائم در شبکه های مجازی ۲۲ درصد افزایش پیدا کرده است اذعان داشت :صد دردصد پرونده ها در این حوزه اتفاق اقتاده است کشف  و ۲۱ نفر دستگیر شدند.
وی علت جرائم فضای مجازی را عدم توجه و مهارتهای لازم والدین در کنترل فرزندان عنوان کرد و گفت :والدین در این خصوص باید کنترل بیشتری داشته باشند تا شاهد تخلفات در این زمنیه نباشیم .
سرهنگ عباسی با بیان اینکه ایستگاه های صلواتی در ماه محرم باعث ایجاد ناامنی در شهر می کنند گفت :مردم از ایستگاه های صلواتی در ماه محرم ناراضی هستند باید در این زمینه فرهنگ سازی شود که این ایستگاه ها موجب ترافیک و کثیف شدن خیابانها نشوند .
وی تصریح کرد :کارگران فصلی در فصل برداشت پسته از نظر انضباطی و انتظام بخشی مضر هستند و زیرساختهایی هم در شهر در خصوص اسکان انها وجود ندارد لذا اداره بهزیستی و شهرداری باید در این خصوص مکانی را برای اسکان انها در نظر بگیرند .
سرهنگ عباسی با بیان اینکه پیشگیری اجتماعی و فرهنگی بر پیشگیری انتظامی مقدم است بیان داشت :مقابله یک نوع پیشگیری می باشد اگر بخواهیم در خصوص یک معضل کاری انجام شود باید مقابله هم باشد .

برچسب ها:
دستگیری فرمانده انتظامی رفسنجان فضای مجازی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان