فرمانده انتظامی رفسنجان مطرح کرد:

آمادگی پلیس رفسنجان برای اجرای طرح انضباط ترافیکی و اجتماعی مدارس

  • شناسه خبر: 107528
آمادگی پلیس رفسنجان برای اجرای طرح انضباط ترافیکی و اجتماعی مدارس

فرمانده انتظامی رفسنجان در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید از آمادگی پلیس برای برقراری نظم و انضباط اجتماعی و پیشگیری از سوانح رانندگی و ارتقای امنیت ترافیکی دانش آموزان همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

خانه » اجتماعی » آمادگی پلیس رفسنجان برای اجرای طرح انضباط ترافیکی و اجتماعی مدارس

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ نصرالله عباسی ضمن تبریک بهار تحصیلی جدید به دانش آموزان و خانواده های آنان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، نظارت و کنترل تاکسی های درون شهری، آژانس ها و سرویس های مدارس با هماهنگی دستگاه های ذیربط در دستور کار پلیس قرار دارد.
وی در ادامه از آمادگی کامل پلیس رفسنجان برای تأمین امنیت و آرامش خانواده ها و دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: با بسیج همه امکانات و ظرفیت ها برای برقراری نظم و انظباط ترافیکی و اجتماعی مصمم هستیم تا روزهای ابتدایی سال تحصیلی را با دانش آموزان همراهی صمیمانه داشته باشیم.
سرهنگ عباسی در خصوص اجرای طرح های پیشگیری از آسیب های اجتماعی مختص جوانان و نوجوانان افزود: همزمان با بازگشایی مدارس، پلیس با آمادگی کامل و با اجرای طرح های انتظامی و اجتماعی امنیت را برای دانش آموزان فراهم می آورد.
وی اظهار داشت: کارشناسان و مشاوران با برگزاری کلاس های آموزشی نسبت به آگاهسازی دانش آموزان به برخی از آسیب های اجتماعی اقدام می کنند.
عباسی با تأکید بر این که خانواده ها و مدیران مدارس به هیچ وجه از رانندگان متفرقه برای سرویس مدارس استفاده نکنند ادامه داد: مأموران پلیس موظفند تا در صورت مواجهه با خودروهایی که اقدام به جابجایی دانش آموزان می کنند، خودروهای مذکور را متوقف و مدارک آنان را کنترل و در صورت غیرمجاز بودن سرویس مدارس از ادامه فعالیت آنان جلوگیری به عمل آید.
فرمانده انتظامی رفسنجان در پایان از همه شهروندان و رانندگان گرامی درخواست کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از توقف های دوبله و توقف هایی که منجر به سد معبر در معابر و تقاطع های منتهی به مدارس می شود اکیداً خودداری و با پلیس در مجموعه راهنمایی و رانندگی که در معابر سطح شهر مستقر هستند کما فی سابق همکاری لازم را داشته باشند.

برچسب ها:
آمادگی پلیس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان