امام جمعه رفسنجان:

سوق دادن مردم به سمت بندگی و دوری از معاصی رسالت بزرگ طلاب است

  • شناسه خبر: 107473
سوق دادن مردم به سمت بندگی و دوری از معاصی رسالت بزرگ طلاب است

امام جمعه رفسنجان گفت: سوق دادن مردم به سمت بندگی و طاعت و دوری از معاصی را رسالت بزرگ طلاب و اساتید حوزه های علمیه خواهران و برادران است.

خانه » اجتماعی » سوق دادن مردم به سمت بندگی و دوری از معاصی رسالت بزرگ طلاب است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه خواهران شهرستان رفسنجان که پیش از ظهر امروز در حوزه علمیه ریحانه النبی برگزار شد اظهار داشت: همه حوزه های علمیه نیازمند آرامش و امنیت لازم هستند و برای پیشگیری لازم است تدابیری اندیشیده شود.
وی با بیان اینکه بخش اعظم امورات حوزه های علمیه از محل هیات امنا تامین میگردد تصریح کرد: تمامی هزینه های یک سال یک مدرسه علمیه به اندازه یک عضو هیات علمی دانشگاه نیست و در حوزه های علمیه بسیار در هزینه قناعت می شود.
وی افزود: مدارس علمیه خواهران و برادران با کمترین هزینه و آبرومندانه اداره می شوند .
رمضانی پور با بیان اینکه نزدیک به ۵ هزار طلبه و بیش از هزار نفر کادر و استاد در حوزه های علمیه استان به تدریس و تحصیل مشغول می شوند خاطر نشان کرد: بدون هیچ اسرافی شاهد بیشترین بهره وری در حوزه های علمیه هستیم.

وی تصریح کرد: کارآمدی حوزه های علمیه بسیار بالاست،  در قریب به ۴۰۰ مدرسه در شهرستان رفسنجان توسط طلاب خواهر و برادر نماز جماعت اقامه می شود.
رمضانی پور  با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ طلبه شاغل به تحصیل در مدارس دختران و پسران رفسنجان حضور دارند اظهار داشت: سال اینده پایه دهم تحصیلی خواهیم داشت و یک مجموعه کامل درسی در دو بعد خواهران و برادران خواهیم داشت و می طلبد حمایت بیشتری داشته باشیم.
وی سوق دادن مردم به سمت بندگی و طاعت و دوری از معاصی را رسالت بزرگ طلاب و اساتید حوزه های علمیه خواهران و برادران دانست و گفت: ولنگاری و بی حجابی در حال شیوع در جامعه است، فرهنگ سازی و مقابله با این ولنگاری بر عهده طلاب است، طلاب مرزبان مسائل دینی و اعتقادی در جامعه هستند.

برچسب ها:
بندگی رسالت طلاب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان