امام جمعه رفسنجان در مراسم رژه نیروهای مسلح مطرح کرد:

تجربه دفاع مقدس خط بطلان بر نظرات ابلهانه ای که می گویند تجهیز نظامی نیاز نداریم / امید کاذب موجب بی اعتمادی عمومی است

  • شناسه خبر: 107196
تجربه دفاع مقدس خط بطلان بر نظرات ابلهانه ای که می گویند تجهیز نظامی نیاز نداریم / امید کاذب موجب بی اعتمادی عمومی است

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه دفاع مقدس تجربه نمایش آمادگی دفاعی کشور را در اختیار ما گذاشت تصریح کرد: امروز شاهد نظرات ابلهانه ای هستیم که مطرح می شود ما به تجهیزات نظامی نیاز نداریم در حالیکه دشمن ما را مرتب تهدید می کند.

خانه » سیاسی » تجربه دفاع مقدس خط بطلان بر نظرات ابلهانه ای که می گویند تجهیز نظامی نیاز نداریم / امید کاذب موجب بی اعتمادی عمومی است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان، با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: بنا بر دستور قرآن کریم ما باید آماگی داشته باشیم حتی اگر تهدیدی از سوی دشمنان نباشد این امادگی لازم است که افزایش یابد در حالیکه در این زمان مرتبا از سوی دشمانان مورد تهدید قرار میگیریم.

وی افزود:  امروز استکبار جهانی تلاش همه جانبه ای برای نابودی اسلام ناب و جمهوری اسلامی را بکار بسته تا این درخت استوار را بخشکاند و ماندگاری ان را را بهم بزند و سخت خشمگین و ناراحت هستند.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: دشمن در این راه از هیچ اقدامی فروگذار نکرد، جنگ تحمیلی، ترورها، جنگ قومیتی، کودتا و تحریم ظالمانه اقتصادی هم را برای از پای دراوردن ملتی قهرمان بکار بست که به فضل الهی و در سایه ایمان و اتحاد همه جانبه پیروزی های بزرگ رقم خورد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس تجربه نمایش آمادگی دفاعی کشور را در اختیار ما گذاشت تصریح کرد: امروز شاهد نظرات ابلهانه ای هستیم که مطرح می شود ما به تجهیزات نظامی نیاز نداریم در حالیکه دشمن ما را مرتب تهدید می کند.

رمضانی پور گفت: امروز به مقاومت اقتصادی پرداخته می شود انشالله خبرهای خوشی تا پایان سال است می شنویم و در شهرستان رفسنجان نیز شاهد تلاش ها در این عرصه هستیم.

وی آمادگی در مقابل هر تهدید در هر زمینه ای را برای کشور ضروری دانست و گفت: باید در هر زمینه ای نیروهای تربیت شده خود داشته باشیم از جمله در فضای سایبری که سپاه پاسداران در این زمینه معجزه می کنند و دشمن را رصد می کند.

رمضانی پور تبعیت از ولایت و رهبری را مایه اقتدار کشور برشمرد و گفت: ما به دشمنان قسم خورده خود اعلام می کنیم که دوران بزن درو تمام شده است، فکر می کنید ما در سالهای ۳۲ تا ۴۱ هستیم که هر جرائمی انجام دهید و فرار کنید و ما چیزی نگوییم؟

وی خاطر نشان کرد: اگر حتی به فکر و نیت پلیدتان بخواهید کاری کنید ما با ان فکر مقابله می کنیم و این امادگی را داریم اما علیرغم توطئه های بیرونی که برای کشوربوجود می آید به فضل الهی شاهد پیروزی انقلاب و مشارکت بالای مردمی، اعتماد ملی و رقابت سالم در انتخابات هستیم.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: شایسته است بیش از گذشته در حوزه گفتمان و اقدام عمل قدم برداریم و در کار اقتصادی در سایه سرمایه گذاری های خارجی ها امنیت آن را بررسی کنیم تا نفوذ نداشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: مشارکت همه جانبه مردم و رقابت سالم باید همواره مورد توجه عام و خاص بویژه برنامه ریزان در انتخابات پیش رو قرار گیرد تا یکبار دیگر اقتدار خود را بر رخ جهانیان بکشیم و برگ زرینی دیگر به دفتر افتخارات ان اضافه گردد.

رمضانی پور بیان داشت: به همان میزان که سیاه نمایی و بزرگ کردن اشکالات و ضعف ها و از قلم انداختن خدمات و پیشرفت های نظام امری منفور و زشت است، سفید نمایی مفرط و امید کاذب نیز امری زشت و ناپسند و موجبات بی اعتمادی عمومی را دامن خواهد زد.

وی ادامه داد: شما مردم، رزمندگان و مسئولین شهرستانی و استانی، همه شما اصحاب انقلاب هستید و باید در برابر دشمن صف واحد و خطوط قرمز را رعایت کرد و در داخل به دنبال تقویت درون و ترویج مولفه های وحدت بخش در جامعه باشیم.

امام جمعه رفسنجان ولایتمداری در حد اعلا در مقام اعتقاد، التزام و عمل از سوی مردم به ویژه مسئولان را ضروری دانست و گفت: خدمات و پیشرفت های نظام در برهه های مختلف باید ارج نهاده شود هر دولت بنا بر توان خود کار شایسته را انجام داده است، تخریب هیچ گاه نه برای ملت و نه کشور و دولت کارساز نبوده و منفعت نداشته  است.

وی افزود: دولت باید عملکرد خود را به مردم نشان دهد و بنا بر فرموده رهبر فرزانه انقلاب در انتخابات اتی اقدام و عمل دولت معرف دولت است، لذا در مدت چند ماهه حتی یک روز نباید صرف انتخابات و تبلیغ شود.

رمضانی پور بصریت افزایی و دشمن شناسی مبتنی بر رصد دقیق تهدید ها را از ضرورت ها برشمرد و گفت: نباید خوش خیال باشیم که خدا ناکرده با نفوذ دشمن ضربه مهلکی به نظام وارد گردد.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و توجه خانواده ها به این عرصه اظهار داشت: باید مراقب بود که فرزندان به انحراف کشانده نشوند، می شود از این عرصه خوب استفاده کرد اما تهدیدات جدی را متوجه باشیم، این نظارت بر روی کار فرزندان محبت است نه دخالت و صمیمیت.

امام جمعه رفسنجان قانون گریزی و رعایت نکردن قانون در هر عرصه ای را علت لطمه وارد شدن صدمات مختلف به بدنه نظام دانست و گفت: دستگاه های امنیتی و قضایی در اختیار ما قرار دارند برای پیشگیری و نه برای اقدام ، ما باید عمل به قانون را در دستور کار داشته باشیم تا آرامش و امنیت کشور حاصل گردد.

رمضانی پور رصد جدی تهدیدات دشمن در زمینه های مختلف را ضروری برشمرد و گفت: امروز این تهدیدات تنها متوجه مرزهای جغرافیایی ما نیست بلکه در خانه های من و شما ، فضاهای عمومی، دانشگاهها، آموزش و پرورش وارد شد، تهدید دشمن جدی است و باید توجه کنیم.

 

برچسب ها:
تجربه دفاع مقدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان