حاشیه ای پررنگ؛

ترک اختتامیه همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش، توسعه در اعتراض به حضور محکوم فتنه

  • شناسه خبر: 107176
ترک اختتامیه همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش، توسعه در اعتراض به حضور محکوم فتنه

برخی از ارزش های شهرستان رفسنجان در اعتراض به محکوم فتنه ۸۸ در اختتامیه همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه این جلسه را ترک کردند.

خانه » اجتماعی » ترک اختتامیه همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش، توسعه در اعتراض به حضور محکوم فتنه

به گزارش خانه خشتی، همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه که از ماهها قبل برای برگزاری هرچه بهتر و نتیجه بخش تر شدن آن برنامه ریزی شده بود و در این راستا چندین کمیسیون تخصصی تشکیل و جلسات متعدد برپا گردیده است ،  روز گذشته با حضور مسئولین کشوری ، استانی و شهرستانی بکار خود پایان داد.
یکی از حاشیه های این مراسم حضور (ح.م) محکوم فتنه سال ۸۸ در این مراسم بود که برخی از ارزشی های شهرستان رفسنجان از جمله رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر  و جانشین فرمانده سپاه به نشانه اعتراض به حضور این محکوم فتنه جلسه را ترک کردند.
این درحالی است رهبر فرزانه انقلاب فتنه را خط قرمز نظام دانستند و  اینکه مسئولان جهت گیری انقلابی خود را در این زمینه حفظ کنند از تاکیدات ایشان است؛ در واقع حضور این محکوم فتنه ۸۸ در جهت مخالف این خط و مشی می باشد.
حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان نیز در آغاز سخنان خود در این مراسم به فتنه زیر خاکستر اشاره کرد و بصیرت و هوشیاری مردم را ضروری دانست.

برچسب ها:
ترک فتنه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • عبدالهی

    اولا شاید توبه کرده ثانیا محکوم بوده حبس کشیده تمام شده و طبق قانون الان دیگر سوء پیشینه کیفری هم نداره ثالثا محکوم به حبس شده ممنوع از شرکت در مجالس و محافل شهر خودش که نیست

    امید

    این بنده خدا چه کاری واقعا واسه رفسنجان کرده فقط میاد ی فتنه دیگه راه میندازه میرود از جناب فرماندار که جا داره تشکر کنیم از زحماتش بعید بود اینکار بکنه مرگ بر منافق فتنهگر

    شهروندان رفسنجانی

    احسنت به این دوستانی که جلسه رو ترک کردند و همچنین امام جمعه که سخنانی درباره فتنه گفتند ... واقعا متاسفیم برای عوامل برگزاری این مراسم که این فرد رو در این مراسم راه دادند... واقعا حضور این آقا چه ضرورتی داشت که شرکت کنه، اصلا بهتر بگم تو که خیرت نمی رسد ؛ شر مرسان ، شما نمیخاد به فکر توسعه این شهر باشی...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان