نائب رئیس کمیسیون اقتصادی عنوان کرد:

حذف ۵۸۵ قانون مالیاتی دست و پاگیر واحدهای تولیدی / اقتصاد کشور پیچیده است

  • شناسه خبر: 107066
حذف ۵۸۵ قانون مالیاتی دست و پاگیر واحدهای تولیدی / اقتصاد کشور پیچیده است

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مالیات را یکی از مشکلات بسیاری از واحدهای صنعتی کشور دانست و بیان داشت: اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته و تاکنون ۵۸۵ قانون مالیاتی در کمیسیون اقتصادی مجلس حذف شده و اماده ارائه به مجلس است.

خانه » اقتصادی » حذف ۵۸۵ قانون مالیاتی دست و پاگیر واحدهای تولیدی / اقتصاد کشور پیچیده است

سید ناصر موسوی در پانل تخصصی  همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه که عصر امروز در شهر سرچشمه برگزار شد اظهار داشت: وضعیت اقتصادی کشور پیچیده است، تعارف نداریم که سالهاست وارد یه بحران اقتصادی شدیم و علیرغم تلاش های دولت باز هم یکسری مسائل همچنان لاینحل مانده است.

وی افزود: در کمیسون اقتصادی به دنبال راه حل هستیم، وقتی به روند توسعه بهبود اقتصادی کشورهای مختلف را مطالعه می کنیم با حلقه های مفقوده ای در توسعه اقتصادی کشور روبه رو هستیم.

موسوی بحث در توسعه منطقه ای و آمایش سرزمینی را از مشکلات توسعه برشمرد و گفت: برای خروج از حران اقتصادی نیاز داریم که مدل فکری و ذهنی خودمان را تغییر دهیم.

وی افزود: ما بحث امایش را جدی نگرفین و بسیاری از برنامه های ما بصورت جزیره ای و الگو برداری از مناطق دیگر است.

موسوی گفت: توجه به ظرفیت های و پتانسیل های منطقه که در این همایش مورد توجه قرار گرفته است برای منطقه و برای جوانانی که وارد فضای اقتصادی و کار شدند منشا خیر خواهد بود.

وی کارآفرینی را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: مجلس شورای اسلامی در این زمینه نیز در کنار شما خواهد و برای رفع موانع گام برمیدارد.

موسوی مالیات را یکی از مشکلات بسیاری از واحدهای صنعتی کشور دانست و بیان داشت: اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته و تاکنون ۵۸۵ قانون مالیاتی در کمیسیون اقتصادی مجلس حذف شده و اماده ارائه به مجلس است.

وی ادامه داد: حمایتهای در حوزه توسعه صادرات از دیگر اقدامات کمیسیون اقتصادی بوده است، فضای اقتصادی و مصرف کشور محدود است بسیاری از موارد کارآفرینان به خاطر همین مسئله است.

موسوی خاطر نشان کرد: نیاز داریم از سیاست های غیر نفتی دفاع کنیم این یک اصل است، سعی داریم در حوزه توسعه صادرات غیر نفتیوان ورود پیدا کنیم .

 

برچسب ها:
اقتصاد حذف قانون مالیاتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان