آذین با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب: نقد سازنده ضامن پیشرفت و ارتقا کشور است

  • شناسه خبر: 10700
آذین با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب: نقد سازنده ضامن پیشرفت و ارتقا کشور است

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت انتقاد سازنده، تصریح کرد: انتقاد سازنده و اصلاحی منجر به پیشرفت و بهبود امور کشور خواهد شد. “خانه خشتی” به نقل از خانه ملت، با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت انتقاد سازنده، تصریح کرد: انتقاد سازنده […]

خانه » آخرین اخبار » آذین با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب: نقد سازنده ضامن پیشرفت و ارتقا کشور است
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت انتقاد سازنده، تصریح کرد: انتقاد سازنده و اصلاحی منجر به پیشرفت و بهبود امور کشور خواهد شد.

“خانه خشتی” به نقل از خانه ملت، با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت انتقاد سازنده، تصریح کرد: انتقاد سازنده و اصلاحی منجر به پیشرفت و بهبود امور کشور خواهد شد و فرصتی برای تصحیح عملکرد نهاد‌ها و اشخاص مدیریتی و دولتی ایجاد می‌کند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، با برجسته خواندن اهمیت مقوله کارشناسی و تخصص در انتقاد‌‌ به عملکرد دستگاه‌های دولتی، افزود:‌ در انتقاد از نهاد‌ها و وزارتخانه‌ها، اصول اساسی نقد باید رعایت شود که بررسی کارشناسانه موضوع مورد نقد، استفاده از ادبیات مسالمت آمیز و حرفه‌ای و نقد مستند بر مدارک و شواهد از اصول اولیه انتقاد سازنده و اصلاحی است.

وی جلوگیری از خود‌محوری مسئولان و نهاد‌ها در امر تصمیم‌گیری، بهبود فرآیند تصمیم‌سازی بر اساس خرد جمعی و حل مشکلات و معضلات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و همچنین ارتقا و پیشرفت نظام را از مزایای انتقاد‌های سازنده و اصلاح‌گر خواند.

آذین تصریح کرد:‌ انتقاد سازنده برای فروع نظام، امری الزامی است و باید فضای امن و سالم برای انتقاد‌های دلسوزانه و مصلحت‌گرا تامین شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، همچنین نسبت به انتقاد‌های تخریبی و کوبنده که به نقشه‌ها و توطئه‌های ضد ایرانی دشمنان، یاری می‌رساند هشدار داد.

رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه آیا انتقاد کردن به معنای تکمیل کردن پازل دشمن است، تأکید کردند: من به هیچ وجه اعتقادی به انتقاد نکردن ندارم اما در بیان انتقادها باید به این نکته توجه شود که طرح آن به گونه‌ای باشد که مقصود دشمن را برآورده نکند.

برچسب ها:
دکتر آذین،نقد سازنده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان