۹۶ درصد از جاده های شهرستان رفسنجان زیر پوشش خدمات تلفن همراهند

  • شناسه خبر: 10690
۹۶ درصد از جاده های شهرستان رفسنجان زیر پوشش خدمات تلفن همراهند

“خانه خشتی“:۴ در صد غیر پوششی خدمات تلفن همراه مربوط به نقاطی از جاده سرچشمه است که به علت نقاطی از جاده سرچشمه است که بعلت نقاط جغرافیایی هموار و غیر هموار با مشکل روبرست که تا پایان سال این مشکل به طور کامل رفع خواهد شد. مدیر عامل شرکت مخابرات شهرستان رفسنجان در گفتوگو […]

خانه » آخرین اخبار » ۹۶ درصد از جاده های شهرستان رفسنجان زیر پوشش خدمات تلفن همراهند

خانه خشتی“:۴ در صد غیر پوششی خدمات تلفن همراه مربوط به نقاطی از جاده سرچشمه است که به علت نقاطی از جاده سرچشمه است که بعلت نقاط جغرافیایی هموار و غیر هموار با مشکل روبرست که تا پایان سال این مشکل به طور کامل رفع خواهد شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات شهرستان رفسنجان در گفتوگو با خبرنگار “خانه خشتی”  اظهار داشت:در حال حاضر ۱۷۶ هزار شماره در حوزه تلفن همراه مشغول به کارند و ضریب نفوذ این تلفن در رفسنجان ۷/۶۱ در صد است که در استان رتبه اول را دارد و این در حالی است که ضریب نفوذ کشوری تلفن همراه ۶۴ در صد است.

وی افزود بیش از هزار سایت btsدر جاده ها و شهر و روستا های رفسنجان خدمت رسانی می کنند عبدالکریمی در خصوص تلفنهای ثابت شهرستان گفت:تعداد تلفن ثابت نصب شده در شهرستان بالای ۱۰۰ هزار است که از این تعداد ۶۸ هزار شهری و ۳۳ هزار روستایی است و هر ساله ۵ هزار متقاضی نصب تلفن ثابت به این آمار اضافه می شود. وی ضریب نفوذ تلفن ثابت در رفسنجان ۳۳ در صد اعلام کرد و افزود:رفسنجان رتبه دوم استانی را از این نظر دارد. عبدالکریمی گفت اتمام بانکهای رفسنجان به شبکه ارتباطی مخابرات متعلقند و صندوقهای قرض الحسنه نیز برای وصل به شبکه مخابراتی در دستور کار قرار دارند.

وی در پایان تعداد دفاتر ici فعل در روستا ها ۵۵ دفتر اعلام کرد و تصریح نمود این رقم از کل ۴۰۵ دفتر ict در استان رتبع اول داراست

برچسب ها:
مخابرات،رفسنجان،پوشش،جاده ها
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان