خانه خشتی گزارش می دهد؛

رضایت میهمانانی که به همایش شش روزه در رفسنجان دعوت شدند / تصاویر

  • شناسه خبر: 106872
رضایت میهمانانی که به همایش شش روزه در رفسنجان دعوت شدند / تصاویر

در جریان همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه بیش از ۷۰۰ نفر از نواحی مختلف کشور میهمان شهر رفسنجان شده اند.

خانه » اجتماعی » رضایت میهمانانی که به همایش شش روزه در رفسنجان دعوت شدند / تصاویر

به گزارش خانه خشتی، همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش، توسعه که از چهارشنبه ۲۴ شهریورماه آغاز شد و تا ۲۹ام ادامه خواهد داشت، با برنامه های متنوعی از جمله جشنواره بازیهای بومی محلی کشور و نمایشگاه ظرفیت های عشایری همراه بود و در این راستا نزدیک به ۷۰۰ میهمان از نواحی مختلف کشور میهمان شهر رفسنجان شده اند.

محمد ترک زاده مسئول هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان زرند یکی از میهمانان حاضر در جشنواره است.

مسابقات ورزشی جشنواره بازیهای بومی محلی کشور به میزبانی رفسنجان

وی در گفت و گو با خبرنگار ما از رشته های ماچالوس (یک لنگ پا) بانوان و اقایان ، تیر اندازی ، کمانداری، اسب سواری ، دوز دوز بانوان ، حمل گونی های پسته ۴۰ کیلویی در مسافت ۴۰ متر ، ۷ سنگ مهارتی در رقابت های این جشنواره اشاره کرد و گفت: از شهرستا زرند ۱۴ نفر حضور پیدا کردند که ۷ نفر خانم ۷نفر اقا هستند.

ترک زاده به مقام های مختلف کسب شده از سوی این شهرستان در رقابت های بازیهای بومی و محلی کشوری اشاره کرد.

وی از امکاناتی که در ایام برگزاری جشنواره در اختیار تیم ها قرار گرفته است ابراز رضایت کرد و گفت: امکانات در رفسنجان عالی بوده و مسئولین امر در حد توانشان کمک کردند.

مهران ریگی سرپرست گروه سه چارپیل استان سیستان بلوچستان شهرستان گفت: چندین دوره است که در مسابقان شرکت میکنیم و رتبه های اول را کسب میکنیم.

img_8431

وی سطح مسابقات را خوب دانست و گفت: شهرستان رفسنجان برای میزبانی این دوره از مسابقات مناسب بوده است و تاکنون به مشکلی بر نخورده ایم.

محمد امین براوی رئیس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان سیستان بلوچستان گفت: در کل بازی هایی که به این صورت انجام می شود خوب است ولی از نظر زمانی به گونه ای بود که تیم های قوی ما نتوانستند شرکت‌کنند.

img_8444
لیلا گودرزی از استان اصفهان شهرستان شهررضا محصولات شهرش از جمله آش دوغ ،نان تیری ، قالی های دستباف و دیگر صنایع دستی را به نمایشگاه این همایش آورده است راجع به مردم رفسنجان گفت: مردم رفسنجان بسیار مهربان و مهمان نواز هستند.

پروین ریاحی از شهرستان شهربابک مسئول غرفه محصولات شهربابک از جمله کشک گوسفندی ، پنیر محلی ، مسکه ، قرمه‌، اسپار معروف شهربابک دیگر میهمان چند روزه رفسنجانیهاست و از برپایی این نمایشگاه احساس رضایت داشت.

img_8486
قاسم بیاتی از استان یزد شهرستان خاتم به همراه ۱۴ ورزشکار دیگر در جشنواره بازیهای بومی و محلی به میزبانی رفسنجان شرکت کرده است.
وی از قهرمانی های چند دوره گروهش در شیراز ، اصفهان ،قوچان ،بیرجند سخن گفت .

img_8512

علیرضا سیف اللهی داور مسابقه طناب کشی از کوهبنان نیز سطح این دوره از مسابقات را مناسب دانست و گفت: رشته طناب کشی مد نظر ما است و مقام در چند سال اخیر در جشنواره بازیهای بومی در بهرمان نوق نایب قهرمان شدیم.

مسابقات ورزشی جشنواره بازیهای بومی محلی کشور به میزبانی رفسنجان
مسابقات ورزشی جشنواره بازیهای بومی محلی کشور به میزبانی رفسنجانimg_8464 img_8562 مسابقات ورزشی جشنواره بازیهای بومی محلی کشور به میزبانی رفسنجان مسابقات ورزشی جشنواره بازیهای بومی محلی کشور به میزبانی رفسنجان

برچسب ها:
رضایت میزبان همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش، توسعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محسن

    سلام و خسته نباشید اینهمه هزینه خدا کنه خروجی داشته باشه.

    حسيني

    فرمندار عزيز خسته نباشي خدا قوت دل مردم را شاد كرديد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان