پیست موتور سواری رفسنجان هیچ مشکل خاصی ندارد

  • شناسه خبر: 10687
پیست موتور سواری رفسنجان هیچ مشکل خاصی ندارد

بر خلاف شایعاتی مبنی بر احداث نا مناسب پیست همچون نداشتن تپه خاکی و تجهیزات دیگر رئیس هیات موتور سواری و اتومبیل رانی شهرستان رفسنجان ار عدم این مشکل در این پیست خبر داد. حسین راکی گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی” اضهار داشت: با توجه به علاقه مردم علی الخصوص جوانان و ورزشکاران و دوستداران […]

خانه » آخرین اخبار » پیست موتور سواری رفسنجان هیچ مشکل خاصی ندارد

بر خلاف شایعاتی مبنی بر احداث نا مناسب پیست همچون نداشتن تپه خاکی و تجهیزات دیگر رئیس هیات موتور سواری و اتومبیل رانی شهرستان رفسنجان ار عدم این مشکل در این پیست خبر داد.

حسین راکی گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی” اضهار داشت: با توجه به علاقه مردم علی الخصوص جوانان و ورزشکاران و دوستداران ورزش موتور سواری و اتومبیل رانی،شهرداری رفسنجان در ۴ سال پیش پیستی را موصون به پیست موتور سواری موتور های کراس- با هزینه خود برای هیات موتور سواری و اتومبیل رانی شهرستان در ابتدای جاده رفسنجان- کرمان احداث نمود.

وی تصریح کرد:۲ مسابقه رقابتهای قهرمانی و انتخابیه تیم ملی کشورمان در این پیست برگزار شد.

راکی ادامه داد: با توجه به اینکه این ورزش مهیج هزینه بسیار زیادی برای ورزشکاران مخصوصا خرید موتور سیکلت دارد و از طرفی مشکلات هیات و هزینه های زیاد،به ندرت می توان مسابقات کشوری برگزار کرد.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران در کلاس موتورهای ۱۲۵cc-85cc-65cc  در روز های جمعه تمرینات خود را در این پیست انجام می دهند:گفت:امیدوارم با بستر مناسب و پتانسیل موجود بتوانیم نسبت به ارتقاء این ورزش و تربیت علاقه مندان به ورزش اقدام نمائیم.

برچسب ها:
پیست،موتور سواری،رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان