چرا رسول خادم تنها به ایران بازگشت

  • شناسه خبر: 10666
چرا رسول خادم تنها به ایران بازگشت

“خانه خشتی”سرمربی تیم ملی کشتی آزاد زودتر از سایر اعضای کاروان ورزشی کشور بامداد امروز به ایران بازگشت. به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، تیم پرامید کشتی آزاد با نتیجه‌ای دور از انتظار و تنها با یک نقره و ۲ برنز به کار خود در المپیک لندن پایان داد. اعضای کاروان […]

خانه » آخرین اخبار » چرا رسول خادم تنها به ایران بازگشت
“خانه خشتی”سرمربی تیم ملی کشتی آزاد زودتر از سایر اعضای کاروان ورزشی کشور بامداد امروز به ایران بازگشت.
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، تیم پرامید کشتی آزاد با نتیجه‌ای دور از انتظار و تنها با یک نقره و ۲ برنز به کار خود در المپیک لندن پایان داد. اعضای کاروان ورزشی ایران بامداد فردا به ایران بازخواهند گشت و این در حالی است که عده زیادی از خبرنگاران و اهالی رسانه با حضور در فرودگاه جویای علت این ناکامی خواهند بود.

رسول خادم، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، که در بدو قبول سکان هدایت این عنوان کرده بود که مسئولیت نتایج این تیم را در المپیک خواهد پذیرفت، بامداد امروز و زودتر از سایر اعضای تیم به ایران بازگشت.

به نظر می‌رسد این استراتژی خادم برای فرار از تیغ تیز انتقادات بوده است تا مبادا بخواهد مقابل دوربین‌های تلویزیونی و انبوه رسانه‌ها و منتقدان پاسخگوی این نتایج باشد. شاید خود او هم می‌داند که نتایج کشتی آزاد در لندن نتوانسته انتظارات را برآورده کند که چنین شیوه‌ای را برگزیده است.

برچسب ها:
چرا رسول خادم تنها به ایران بازگشت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان