مدیر اجرایی دفتر نمایندگی اتاق کرمان در رفسنجان:

دستاوردهای تعامل اتاق بازرگانی با چهار حوزه دولت، مجلس، دانشگاه و بخش خصوصی در استان کرمان مطلوب است

  • شناسه خبر: 106645
دستاوردهای تعامل اتاق بازرگانی با چهار حوزه دولت، مجلس، دانشگاه و بخش خصوصی در استان کرمان مطلوب است

مدیر اجرایی دفتر نمایندگی اتاق کرمان در رفسنجان دستاوردهای تعامل اتاق بازرگانی با چهار حوزه دولت، مجلس، دانشگاه و بخش خصوصی را در استان کرمان مطلوب دانست.

خانه » اخبار ویژه » دستاوردهای تعامل اتاق بازرگانی با چهار حوزه دولت، مجلس، دانشگاه و بخش خصوصی در استان کرمان مطلوب است

به گزارش خانه خشتی، به نقل از دفتر نمایندگی اتاق کرمان در رفسنجان، مدیر اجرایی این دفتر در نشست کمیسیون تخصصی صنعت، معدن و تجارت، دستاوردهای تعامل اتاق کرمان با حوزه های کاری مرتبط با بخش خصوصی از جمله دولت، مجلس شورای اسلامی و دانشگاه ها را قابل توجه دانست.

عباس عسجدی گفت: در طول فعالیت هیات نمایندگان از دوره پنجم ، اتاق کرمان با برقراری و حفظ تعامل با بخش های مرتبط با تولید و تجارت به نتایج قابل قبولی دست یافته است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس اتاق کرمان دارای جایگاه مطلوبی در اتاق های کشور است.

عسجدی افزود: تصویب لوایح و قوانینی همچون خروج از رکود، حمایت از تولید و بهبود مستمر محیط کسب و کار را می توان از خروجی های تبادل نظر و آرای فعالان بخش خصوصی در اتاق های کشور و از جمله اتاق کرمان دانست .

مدیر اجرایی دفتر نمایندگی اتاق کرمان در رفسنجان در پایان پیشنهاد کرد: با توجه به انطباق فعالیت کمیسیون های تخصصی همایش و تصمیم اعضا برای استمرار فعالیت این کمیسیون ها، برای جلوگیری از اقدامات جزیره ای و موازی کاری، این کمیسیون ها نشست های خود را به صورت مشترک با کارگروه های دفتر نمایندگی رفسنجان برگزار نمایند.

در این نشست که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان، تعدادی از مسوولان شهرستان و اعضای هیات علمی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان  برگزار شد، در خصوص نحوه فعالیت کمیسیون تخصصی صنعت، معدن و تجارت در همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه بحث و تبادل نظر شد. 

کمیسیون تخصصی صنعت، معدن و تجارت یکی از کمیسیون های مرتبط با همایش رفسنجان تدبیر، تلاش و توسعه است که نشست های منظمی را با هدف بررسی وضعیت صنعت و معدن و تجارت رفسنجان و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در همایش یاد شده برگزار می نماید.

برچسب ها:
اتاق کرمان بازرگانی دانشگاه دولت مجلس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان