مدیر اجرایی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی در رفسنجان:

بازدید هیات های خارجی از مراحل تولید پسته باعث جلب اطمینان خریداران و توسعه بازار می شود

  • شناسه خبر: 106456
بازدید هیات های خارجی از مراحل تولید پسته باعث جلب اطمینان خریداران و توسعه بازار می شود

مدیر اجرایی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی در رفسنجان ضمن تاکید بر تلاش کشاورزان برای تولید محصولات سالم در این شهرستان، خواستار اطلاع رسانی دقیق مهمانان از مشاهداتشان شد .

خانه » اخبار ویژه » بازدید هیات های خارجی از مراحل تولید پسته باعث جلب اطمینان خریداران و توسعه بازار می شود

به گزارش خانه خشتی، به نقل از دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی در رفسنجان ، مدیر اجرایی این دفتر در حاشیه بازدید رییس اتاق بازرگانی ایالت باواریای آلمان و هیات همراه از باغات و یکی از مراکز فرآوری و ضبط پسته ، گفت : کشاورزان پسته کار در رفسنجان تلاش می کنند با استفاده از همه روش های علمی در دسترس ، محصولی سالم را تولید و به دست مصرف کننده برسانند.

عباس عسجدی با اشاره به کمبود آب در منطقه  افزود : فعالان زنجیره تولید تا صادرات پسته به خوبی می دانند حفظ و توسعه این بازار به تولید سالم و با کیفیت بستگی دارد و بر همین اساس سعی می کنند با استفاده از کود و سم های ارگانیک و رعایت حد مجاز ،بازار خود را حفظ نمایند.

p_20160907_090008

مدیر اجرایی دفتر نمایندگی اتاق از اعضای این هیات درخواست کرد مشاهدات خود از وضعیت باغ های پسته و نحوه استفاده از کودهای مجاز و استفاده از سامانه های آبرسانی تحت فشار که همگی با هدف ایجاد محصول سالم به کار گرفته شده اند را به فعالان وارد کننده و مصرف کنندگان پسته در آن کشور منعکس نمایند.

رییس کارگروه کشاورزی دفتر نمایندگی اتاق در رفسنجان هم در این بازدید از فعالیت کارگروه برای آموزش و فرهنگ سازی در بین تولیدکنندگان پسته به عنوان یکی از برنامه های دفتر نمایندگی خبر داد.

p_20160907_091113

علی بساوند گفت : سعی داریم در دوره جدید فعالیت هیات مشورتی و کارگروه کشاورزی ، در کنار سایر فعالان آموزش در بخض خصوصی و دولتی ، گام های موثری در جهت آگاه سازی پسته کاران به خصوص در زمینه استفاده از سم و کود برداریم.

عضو هیات مشورتی دفتر نمایندگی رفسنجان از آب یه عنوان یکی از دغدغه های اصلی کشاورزان و مسوولان یاد کرد و ابراز امیدواری کرد با برگزاری نشست های کارگروه متبوع خود با مسوولان ، به مدیریت صحیح منابع موجود آب کمک نمایند.

برچسب ها:
اتاق بازرگانی پسته
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان