امر معروف و نهی از منکر واجب فراموش شده ای است که باید به طور جدی به آن پرداخته شود

  • شناسه خبر: 106419
امر معروف و نهی از منکر واجب فراموش شده ای است که باید به طور جدی به آن پرداخته شود

فرماندهی انتظامی رفسنجان به هجوم فرهنگی و تقدس زدایی دشمن در باورهای دینی جامعه اشاره کرد و گفت :دشمن فرهنگ عاشورایی ما را نشانه گرفته است و امر معروف و نهی از منکر واجب فراموش شده ای است که باید به طور جدی به ان پرداخته شود .

خانه » فرهنگی مذهبی » امر معروف و نهی از منکر واجب فراموش شده ای است که باید به طور جدی به آن پرداخته شود

به گزارش خانه خشتی ؛ سرهنگ نصرالله عباسی در جلسه شورای امر معروف و نهی از منکر شهرستان رفسنجان ضمن اشاره به همزمان بودن هفته امر به معروف و نهی از منکر با دهه محرم اظهار داشت :ما با جمع اوری بیش از ۵۰۰ قلیان کار را بسیار بزرگی را انجام دادیم و پیشنها د می کنیم که با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در معدوم سازی این قلیانها اقدام شود تا برای بقیه شهرستانها هم الگو شود .
وی افزود :ما زمانی میتوانیم نتیجه کار خود را ببینیم که بتوانیم از شکل گیری دوباره آن جلوگیری کنیم .
عباسی به هجوم فرهنگی و تقدس زدایی دشمن در باورهای دینی جامعه اشاره کرد و گفت :دشمن فرهنگ عاشورایی ما را نشانه گرفته است و امر معروف و نهی از منکر واجب فراموش شده ای است که باید به طور جدی به ان پرداخته شود .
وی بیان داشت :ما باید با جمع اوری عاملین امر به معروف در یک جا با اگاه سازی انها در این زمینه ،به چگونگی برخورد با معضلات جامعه بپردازیم.
عباسی برنامه ریزی صحیح و اصولی راه موفقیت در این زمینه دانست و گفت :برنامه ریزی درست ما را به نتیجه می رساند ،با مدیرت جهادی پیش برویم و باید بر روی کانونهای معضلات در جامعه کار کرد .
وی با بیان اینکه بعضی وقتها باید در این راستا مقابله و مبارزه کرد گفت :مردم در کار فرهنگی وظیفه شان را انجام نمی دهند کار فرهنگی ،امر به معروف و پیشگیری باید اول باشد پشت سر ان مبارزه و مقابله شود اگر مقابله نباشد کار درست نمی شود .
وی به بحث بدحجابی و معضلات ان در جامعه اشاره کرد و گفت :بر اساس اعتقادات دینی یک سری از بانوان حجاب را رعایت می کنند و و تعدادی هم در این حیطه ازاد هستند باید در این زمینه مقابله صورت گیرد .

برچسب ها:
امر به معروف شورای امر به معروف نهی از منکر واجب فراموش شده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان