رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان این دانشگاه مطرح کرد :

فارغ التحصیل باید بتواند در جامعه تحول ایجاد کند/ باید خودمان را باور کنیم

  • شناسه خبر: 106348
فارغ التحصیل باید بتواند در جامعه تحول ایجاد کند/ باید خودمان را باور کنیم

رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان گفت : فارغ التحصیل باید بتواند در جامعه تحول ایجاد کند و در تولید ثروت نقش موثری را ایفا کند .

خانه » علم و فن آوری » فارغ التحصیل باید بتواند در جامعه تحول ایجاد کند/ باید خودمان را باور کنیم

به گزارش خانه خشتی ، روح الله خلیلی نژاد رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان این دانشگاه ضمن خیر مقدم و تشکر از  همیاری و پشتیبانی فرماندار رفسنجان ، اساتید وکارمندان پیام نور ضمن اشاره به اینکه فارغ التحصیلی مرحله جدید از زندگی است اظهار داشت : با تلاش و کوشش اساتید این دانشگاه شما این مرحله را پشت سر گذاشته اید و بحث فارغ التحصیلی پایان راه نیست بلکه اول راه می باشد که ارتباط علمی و حضور تان را  با دانشگاه بیشتر می کند .
وی افزود :شما ها سرمایه اصلی دانشگاه برای بالندگی هستید و به وجود شما افتخار می کنیم .
وی از دانشجویان به عنوان سفیران دانشگاه یاد کرد و گفت :شما ها  با سرمایه گذاری در این دانشگاه در دوران طولانی عمر ی که در این مجموعه دانشگاهی گذرانده اید  الان به عنوان یک فرد متخصص وارد جامعه می شوید .

img_6435
رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان بیان داشت :فارغ التحصیل باید بتواند در جامعه تحول ایجاد کند و در تولید ثروت نقش موثری را ایفا کند .
وی با بیان اینکه فارغ التحصیلی در کشور ما مانند دانشگاه اکسفورد باید درامد زا باشد تصریح کرد : انشاا… در کشور ما به همین شکل باشد فارغ التحصیلان  کمک کنند و در حوزه رشته های خود  کارافرین باشند و بتوانند به عنوان یک فرد کارافرین  به جامعه خدمت کنند اگر تنها مصرف کننده باشید خودتان از زندگی لذت نمی برید و جامعه هم نسبت به شما احساس خوبی نخواهد داشت .
دکتر خلیلی نژاد گفت :همه ما نسبت به شهدا ،امام و مقام معظم رهبری، در اصل نسبت به پدر و مادر خود دینی داریم دین ما توصیه به نواوری و تولید ثروت وخدمت به جامعه می باشد .
وی افزود :بعضی از کشورها مثل ژاپن را نگاه می کنید می بینید دانش بر صنعتش ارجحیت دارد و دانشگاه در راس هرم این کشور قرار دارد چون تولید ثروت برای این کشور در حوزه دانشوری خیلی بیشتر از حوزه صنعتش است .
دکتر خلیلی نژاد با بیان اینکه ما باید خودمان را باور کنیم اذعان داشت : باید باور کنیم که می توانیم ،باید بارو کنیم که همه  ما انسانهای موثر و  با  قابلیت زیاد برای بالفعل کردن پتانسیل هایمان داریم  و  باید دیدگاه های خود را تغییر داده و وارد بازار کار شویم .
وی افزود : زمانی می توان وارد بازار کار شویم که زمان خود را مدیریت کنیم  و از فرصتهای پیرامون خود نهایت بهره را ببریم و اگر در شرایط تهدید باشیم می توانیم شرایط را به فرصت تبدیل کنیم .

img_6421
رئیس دانشگاه پیام نور به پایبندی ارزشهای انسانی  اشاره کرد و گفت : این دنیا دنیا گذرا است برای همه ما ،این دنیا می گذرد خوبیها و صداقت  می ماند.درستی در کار است که میتواند رمز موفقیت شما باشد ،یک ارتباط تنگاتنگ بین اخلاق و پیشرفت وجود دارد سعی کنید در این مرحله در زندگی درستکاری و زندگی توام با حلال داشته باشید .
وی با بیان اینکه دانشجویان نسبت به محیطی که دران درس خوانده اند  تعصب داشته باشند اظهار داشت : در  دانشگاهی که دران درس خوانده اید مبلغ باشید  ما فراغت  از تحصیل نداریم همچنان بر صحنه علمی، تلاش کنید و در خدمت مردم باشید امید است که فارغ التحصیلی اغاز راهی باشد برای پایان همه انچه که مانع رسیدن به کمال است .

برچسب ها:
باور تحول تولید جشن فارغ التحصیلی دانشجویان پیام نور رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان فارغ التحصیل
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان