امام جمعه صفائیه:

رژیم آل سعود لیاقت اداره حج را ندارد

  • شناسه خبر: 106299
رژیم آل سعود لیاقت اداره حج را ندارد

امام جمعه صفائیه گفت: به فرموده رهبری، آل خبیث و پلید سعود نشان داد این حکومت لایق اداره حرمین شریفین راندارند.

خانه » سیاسی » رژیم آل سعود لیاقت اداره حج را ندارد

 به گزارش خانه خشتی به نقل از پایگاه مذهبی دارالصادقیون، حجت الاسلام والمسلمین دکتر رجب زاده در خطبه‌های  نماز جمعه  این هفته شهر صفائیه با اشاره به بیانات رهبری در دیدار خانواده‌های شهدای حادثه منا اظهار داشت: به فرموده رهبری، آل خبیث و پلید سعود نشان داد این حکومت لایق اداره حرمین شریفین راندارند.

 رجب زاده  با اشاره به ۹ ذی الحجه روز عرفه و شهادت حضرت مسلم بن عقیل و هانی بن عروه این دو یار وفادار و فداکار امام حسین (ع)، روز دعا و نیایش و آغاز دهه ولایت و امامت افزود:چند سالی است سنت برگزاری دعای عرفه در کشور حسینی  رو به گسترش است و این نشان از بصیرت عاشورایی و دینی مردم ماست.

دکتر رجب زاده  با اشاره به پیش‌رو داشتن روز عرفه و عید غدیر، فاجعه بزرگ منا در حج سال گذشته را یادآور شد و ادامه داد: مزدوران و وابستگان به رژیم صهیونیست و آمریکای جنایتکار با بی‌ مسئولیتی و بی ‌کفایتی خود موجب بروز چنین فاجعه ای شدند و شهادت مسلمانان بیگناه را رقم زدند.

نماز جمعه شهر صفائیه

وی ادامه داد: همه فهمیدند رژیم  آل سعود لیاقت اداره حج را ندارد و همه مسلمانان باید بدانند که آل سعود بی کفایت است و مسلمانان باید برای اداره حرمین شریفین تدبیری بیاندیشند.

امام جمعه شهر صفائیه با بیان اینکه شهادت مظلومانه هموطنان و شمار زیادی از مسلمانان در منا ظلمی بود که از جانب آل‌ سعود رقم خورد تصریح کرد: روز عرفه مردم به دعا و نیایش با خدا پرداخته که یکی از دعاها در این روز باید رهایی مسلمانان از دست ظلم صهیونیست و وهابیت و سعودی ها باشد.

نماز جمعه شهر صفائیه

حجت الاسلام دکتر رجب زاده  در ادامه خطبه ‌های خود با یادآوری جنایات سعودی‌ ها در یمن عنوان کرد: مردم مسلمان جهان باید در برابر ظلمی که سعودی ها به مردم مظلوم یمن روا می دارند سکوت خود را شکسته و از مردم مظلوم به دفاع برخیزند.

به گزارش پایگاه مذهبی دارالصادقیون ، مردم مومن، متعهد و انقلابی دیار سرداران شهید   بعد از برپایی نماز عبادی سیاسی جمعه با برگزاری راهپیمایی خشم و انزجار خود را نسبت به عربستان سعودی اعلام کرده و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل‌ سعود از مصلی نماز جمعه تا گلزار شهدا سر دادند.

برچسب ها:
حادثه منا حج رژیم رژیم آل سعود لیاقت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان