امام جمعه رفسنجان:

تقدیم اشتغال به جامعه یکی از رسالت های دانشگاههاست

  • شناسه خبر: 106045
تقدیم اشتغال به جامعه یکی از رسالت های دانشگاههاست

امام جمعه رفسنجان با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: این مهم رسالت دانشگاههاست که اشتغال را به جامعه تقدیم کنند.

خانه » علم و فن آوری » تقدیم اشتغال به جامعه یکی از رسالت های دانشگاههاست

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم افتتاحیه چهارمین کنگره ملی هیدروپونیک و تولیدات گلخانه ای در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان اظهار داشت: همواره راهنماییهای لازم در خصوص مسائل مختلف در قرآن کریم و روایات آمده است و مهم این است که از انها استفاده کنیم .

وی با بیان اینکه ظرفیت های داخل کشور اندک نیستند تصریح کرد: باید در راه استفاده از این ظرفیت ها گام برداریم، اگر بگوییم خدا، خداوند ملائک خود را به یاری ما میفرستند و نتیجه ی این تلاش به خود انسان برمیگردد.

رمضانی پور با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: این مهم رسالت دانشگاههاست که اشتغال را به جامعه تقدیم کنند.

چهارمین کنگره ملی هیدروپونیک و تولیدات گلخانه ای در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان (۸)

وی با بیان اینکه کشت های گلخانه ای نسبت به کشت غرقابی پر منفعت تر هستند خاطر نشان کرد: ما در این زمینه از بسیاری از استانها عقب هستیم، استانهایی بودند که در زمینه کشت گلخانه ای پیشتاز بودند و به منافع ان نیز دست یافتند.

رمضانی پور گفت: مسئولین ظرفیت سازی کردند اما استقبال و دانشگاه نبود.

وی با بیان اینکه نتایج این کنگره برای رفسنجان سرمایه است ادامه داد: نظرات کارشناسان در این کنگره می تواند همه دانشگاهها را به حرکت دراورد، دانشگاهها زمین هایی را جهت اختصاص به کشت گلخانه ای در اختیار دارند که می توان استفاده کرد.

چهارمین کنگره ملی هیدروپونیک و تولیدات گلخانه ای در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان (۶)

رمضانی پور گفت: با استفاده از ظرفیت علمی و تخصصی دانشگاهها می توان علاقه و انگیزه ایجاد کرد و ضروری است که از این ظرفیت ها حمایت شود.

وی افزود: امید است که در پایان سال گزارش قابل توجهی به ویژه در استان کرمان در زمینه اقتصاد مقاومتی و عمل در این زمینه ارائه گردد.

برچسب ها:
اشتغال اقتصاد مقاومتی امام جمعه رفسنجان تقدیم چهارمین کنگره هیدروپونیک و کشت های گلخانه ای در دانشگاه ولیعصر رفسنجان دانشگاه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان