قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بدون دریافت پول کار پروژه میدان آزادی کرمان را آغاز کرد

  • شناسه خبر: 106023
قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بدون دریافت پول کار پروژه میدان آزادی کرمان را آغاز کرد

استاندار کرمان اذعان داشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بدون دریافت پول کار پروژه میدان آزادی را شروع کرد و در ۲۲ بهمن ماه سال جاری کار به اتمام خواهد رسید.

خانه » اقتصادی » قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بدون دریافت پول کار پروژه میدان آزادی کرمان را آغاز کرد

به گزارش خانه خشتی به نقل از آرمان کرمان ، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در دیدار با کسبه اطراف پروژه میدان آزادی با اشاره به اینکه این جلسه، چهارمین جلسه ای است که پیرامون وضعیت کسبه میدان آزادی برگزار شده است گفت: این جلسات جدا از بازدیدها سرزده ای است که از پروژه هاانجام داده‌ایم.

وی با اشاره به تاریخ یک هزار ساله تجارت ایران و شرق آسیا، ادامه داد: نقش کرمان در برخی از مقاطع تاریخ به گونه ای بوده است که به غیر از آنکه نیازها منطقه را برآورده می کرده، با سایر کشورها تجارت داشته است.
استاندار کرمان با اشاره به پروژه بزرگ مکران، اظهار کرد: باید توجه داشت که مکران بزرگ با وجود سرمایه های اجتماعی و جغرافیایی بدون کرمان امکان پذیر نمی باشد و لاجرم باید به سمت حمایت از مکران حرکت کنیم.
وی با اشاره به یکی از دلایل عقب ماندگی کرمان تصریح کرد: وسعت کرمان، علت عقب افتادگی آن می باشد، و براساس استاندار های جهانی باید این شهر جمعیت ۱۰ میلیون نفری داشته باشد اما جمعیت آن پراکنده شده است بنابراین شهرداری نمی‌تواند به کل شهر خدمات رسانی دهد.
رزم حسینی با اشاره به اینکه وسعت شهر کرمان چند برابر تهران و بسیاری از کلانشهرهای دنیا است، بیان کرد: از مهمترین اقداماتی که در این شهر در دولت تدبیر و امید صورت گرفته این است که اجازه نداده‌ایم که وسعت شهر کرمان گسترش یابد.
استاندار کرمان با بیان اینکه بخشی از جمعیت شهر کرمان در حوالی میدان آزادی متمرکز گردیده و همین امر سبب شده بود که شاهد ترافیک سنگین در این منطقه باشیم، اظهار کرد: پروژه های عمرانی شهر کرمان را در حالی آغاز نمودیم که هیچ پیمانکاری حاضر به سرمایه گذاری در کرمان نبود.
وی اذعان کرد: سیستمی که برای شهر کرمان در نظر گرفته‌ایم این بوده است که به سمت احداث پل هایی که کمترین جانمایی، کمترین هزینه و … در بر داشته است، برویم ضمن آنکه قابل ذکراست که این نوع پل ها، پل های روز دنیا می باشند.
رزم حسینی با اشاره به اینکه پروژه میدان آزادی با تحمل و صبوری شما کسبه آغاز شده است، عنوان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بدون دریافت پول کار را شروع کرد و در ۲۲ بهمن ماه سال جاری کار به اتمام خواهد رسید و مسیرها تا بهمن ماه باز خواهد شد که در نهایت ارزش افزوده زیادی برای مالکان مغازه‌های این منطقه ایجاد می‌شود.
وی با اشاره به اینکه، وسط میدان آزادی المانی خواهیم داشت که در هیچ کجای دنیا نداشته و نخواهیم داشت، اعلام کرد: آثار کهن کرمان در این المان در میدان آزادی نصب خواهد شد.
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه اگر مرکز شهر کرمان آباد شود به واسطه آن در همه مناطق محروم، آبادی سرعت بیشتری خواهد یافت، با اشاره به نگاه توسعه متوازن در حال انجام استان کرمان، تصریح کرد: طرح هایی که با هماهنگی و حمایت دستگاه ها و مدیران استان در حال انجام است، آینده استان کرمان را درخشان خواهد کرد.
رزم حسینی با بیان اینکه همه دلسوزان کرمانی علاقه مند پیشرفت شهر خود می باشند، اعلام کرد: از هفته آینده عملیات اجرایی باند دوم فرودگاه کرمان رسما آغاز خواهد شد و ظرف مدت یکسال این پروژه به اتمام خواهد رسید..
وی در پایان خاطر نشان کرد: مترو برای شهر کرمان ضروری می باشد.
انتهای پیام/
برچسب ها:
استاندار کرمان پروژه میدان آزادی کرمان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان