کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک در رفسنجان

  • شناسه خبر: 105995
کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از کشف ۱۷ کیلوگرم مواد مخدر تریاک، دستگیری دو نفر متهم و توقیف یک دستگاه خودرو تریلی در این رابطه خبر داد.

خانه » اجتماعی » کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ “نصر الله عباسی” گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و کسب اطلاع از این که شخصی با یک دستگاه خودروی تریلر اقدام به حمل مواد مخدر از مرکز استان کرمان به استان های شمالی کشور می کند موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی خودروی مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات ضربتی اقدام به اجرای ایست بازرسی مقطعی در خروجی شهرستان کردند.

عباسی افزود: به محض ورود تریلر به محل ایست بازرسی، مأموران خودرو را متوقف کردند و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو موفق شدند مقدار ۱۷ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت کاملاً حرفه ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف کنند.

سرهنگ عباسی تصریح کرد: راننده و سرنشینان خودرو دستگیر و به همراه مواد کشف شده و خودروی توقیف شده جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه خرید و فروش مواد مخدر موضوع را با شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر یا شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیس گزارش تا خادمان آن ها در فرماندهی انتظامی این شهرستان بتوانند به صورت جدی با این معضل خانمانسوز مبارزه کنند.

برچسب ها:
تریک کشف تریاک در رفسنجان مواد مخدر نیروی انتظامی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان