این خانم نماد موفقیت یک بانوی محجبه +عکس

  • شناسه خبر: 10584
این خانم نماد موفقیت یک بانوی محجبه +عکس

“خانه خشتی”نایب رئیس بخش بانوان فدراسیون تکواندو گفت: حضور سوسن حاجی‌پور نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک لندن، نمادی از موفقیت یک دختر محجبه مسلمان است. به گزارش الهی نیوز به نقل از  فارس ، زهرا سروی عصر دیروز در حاشیه مسابقات تکواندو قهرمانی بانوان کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت مسابقات […]

خانه » آخرین اخبار » این خانم نماد موفقیت یک بانوی محجبه +عکس

“خانه خشتی”نایب رئیس بخش بانوان فدراسیون تکواندو گفت: حضور سوسن حاجی‌پور نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک لندن، نمادی از موفقیت یک دختر محجبه مسلمان است.

به گزارش الهی نیوز به نقل از  فارس ، زهرا سروی عصر دیروز در حاشیه مسابقات تکواندو قهرمانی بانوان کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت مسابقات المپیک برای بانوان ایرانی اظهار داشت: حضور یک بانوی مسلمان ایرانی محجبه در رقابت‌های المپیک، افتخار بزرگی برای بانوان کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: وقتی یک بانوی ایرانی با حجاب خود و اعتقادات مذهبی که از آن بهره می‌برد، امکان حضور در رقابت‌های مهم المپیک را پیدا می‌کند در حقیقت حقانیت و توانمندی بانوی نجیب ایرانی را به اثبات می‌رساند.

این مقام مسئول کاشانی در فدراسیون تکواندو، همچنین کسب سهمیه المپیک توسط خانم سارا خوش جمال فکری در المپیک گذشته را موجب آغاز جهش بزرگ تکواندو بانوان ایران طی مدت چهار سال گذشته دانست.

به گفته وی، حضور خوش جمال فکری در المپیک پکن ثابت کرد که این امکان برای یک زن مسلمان ایرانی برای حضور در رقابت‌های برون مرزی حتی حضور در المپیک وجود دارد.

نایب رئیس بخش بانوان فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: بعد از این اتفاق بود که بانوان ورزشکار زیادی جذب رشته تکواندو شدند و آمار ورزشکاران این رشته را به چندین برابر افزایش پیدا کرد.

سروی با اشاره به دریافت مجوز حضور در مسابقات المپیک توسط فنی‌ترین تکواندوکاران جهان ابراز داشت: مسابقات المپیک تنها محدود به یک صحنه ورزشی نیست چون در این رقابت‌ها، تبادل فرهنگی و میدان بزرگی برای عرضه اعتقادات ورزشکاران به وجود می‌آید.

وی تهیه نمادهای قاره‌ای توسط فدراسیون جهانی تکواندو را برای حضور در رقابت‌های جهانی را یادآور شد و گفت: انتخاب یک دختر مسلمان محجبه ایرانی برای قاره آسیا، امتیاز بزرگی برای بانوان ایران محسوب می‌شود که شاید بانوان ایرانی که در بطن کار هستند قدر آن را ندانند.

نایب رئیس بخش بانوان فدراسیون تکواندو ایران یادآور شد: انتخاب یک سر سیاه برای قاره آفریقا و یا موهای بلوند برای قاره اروپا نمی‌تواند مهم باشد اما انتخاب یک سر خانم محجبه ایرانی به عنوان نماد قاره بزرگی چون آسیا دارای ارزش زیادی است که ما این ارزش را مدیون حضور موفق و تأثیرگذار بانوان ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی هستیم که اینگونه خود را در جهان اثبات کردند.

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو بانوان قهرمانی کشور در رده سنی جوانان با حضور ۲۴۰ نفر ورزشکار در قالب ۳۰ تیم از ۲۸ استان کشور از امروز شنبه به مدت دو روز در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان آغاز شده است.

برچسب ها:
این خانم موفقیت نماد یک بانوی محجبه +عکس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان