فرماندار رفسنجان مطرح کرد :

رفسنجان به یک کارگاه بزرگ اقتصادی تبدیل شده است

  • شناسه خبر: 105756
رفسنجان به یک کارگاه بزرگ اقتصادی تبدیل شده است

فرماندار رفسنجان گفت: امروز برای خروج از بحران کارگاه تلاش و کار ایجاد شده هم در حوزه مشاغل خانگی کوچک و بزرگ و هم سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی اقدامات موثری صورت گرفته است.

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان به یک کارگاه بزرگ اقتصادی تبدیل شده است

به گزارش خانه خشتی، حمید ملانوری در نشست روسای ادارات شهرستان رفسنجان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین،  از ۹۴۰ شهید این شهرستان یاد کرد و گفت:رفسنجان شهرستان شهیدپرور و از فاتحان اروند است.

وی افزود: رفسنجان با داشتن سه گردان خط‌شکن در لشکر ۴۱ ثارالله در جنگ تحمیلی پیشتاز بود و در دفاع مقدس و سازندگی زبانزد است.

ملانوری به ظرفیت دانشگاهی و حوزوی رفسنجان اشاره کرد و بیان داشت: در حوزه کشاروزی عمده فعالیت مردم در زمینه کشاورزی و پسته است و رفسنجان با دارا بودن ۸۰ هزار هکتار باغ پسته دارای بیشترین سطح زیر کشت کشور است و بهترین و با کیفیت ترین پسته را تولید می کند.

وی به چالش مهم شهرستان یعنی آب اشاره کرد و گفت: بهترین نسخه برای اقتصاد این منطقه اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

نشست صمیمانه سردار نقدی با بسیجیان رفسنجان (۶)

ملانوری از واحدهای صنعتی رفسنجان یاد کرد و بیان داشت: در سه سال اخیر با وحدت میان مسئولین و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی موجب شد تا بین مردم  و بخش خصوصی اعتماد ایجاد شود .

وی ادامه داد: در این مدت ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه با بخش خصوصی امضا شده که بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آن اجرایی شده است.

ملانوری با بیان اینکه امروز رفسنجان به یک کارگاه بزرگ اقتصادی تبدیل شده تصریح کرد: امروز برای خروج از بحران کارگاه تلاش و کار ایجاد شده و هم در حوزه مشاغل خانگی کوچک و  بزرگ و هم سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی اقدامات موثری صورت گرفته است.

وی به طرح های افتتاحی هفته دولت در رفسنجان اشاره کرد و گفت: یکی از طرح های شاخص این هفته تمایل بخش خصوصی به حوزه‌های امنیتی و اجتماعی بود و اولین بار در کشور وقف در حوزه امنیت در این شهرستان شکل گرفت.

برچسب ها:
اقتصادی رفسنجان کارگاه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • خودم

    چرا به چشم ملت نمی آید !! نکنه در فضای رفسنجان کار می کنند ؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان