سردار نقدی در جمع بسیجیان رفسنجان مطرح کرد:

از دل مقاومت، ایران قدرت منطقه شد / اسلام در برخورد کارگزاران شوخی ندارد / کسی که ولایت مداری نباشد قابل اعتماد نیست

  • شناسه خبر: 105748
از دل مقاومت، ایران قدرت منطقه شد / اسلام در برخورد کارگزاران شوخی ندارد / کسی که ولایت مداری نباشد قابل اعتماد نیست

سردار نقدی گفت: اسلام در برخورد کارگزاران شوخی ندارد که ما برعکس برخورد می کنیم با کارگزار خطاکار رافت داریم و این اشتباه است.

خانه » آخرین اخبار » از دل مقاومت، ایران قدرت منطقه شد / اسلام در برخورد کارگزاران شوخی ندارد / کسی که ولایت مداری نباشد قابل اعتماد نیست

به گزارش خانه خشتی، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع بسیجیان شهرستان رفسنجان مقاومت و ایستادگی پای ارزش ها را علت بقای انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: در دل توطئه های دشمن قدرت جدیدی برای ملت خلق شد برای ما حوادث ناامندرست کردند از جمله ۱۷ هزار شهید ترور اول انقلاب اما با همه اینها یک قدرت امنیتی فوق العاده بوجود آمد.
سردار نقدی بیان داشت: ملت گفت به خاطر خدا می ایستم  و خدا کمک کرد آن زمان هیچی نداشتیم اما از دل مقاومت قدرت امنیتی درست شد که در برابر ابر قدرت ها ایستاد و امروز امن ترین کشور منطقه هستیم که در وسط آتش قرار داریم ، این ثمره ایستادگی است.
وی افزود: آمریکا تروریست تربیت می کند و ما در آسمان ایران او را به دام می اندازیم ، ایستادگی در برابر دشمنی که به ما تجاوز کرد در هشت سال دفاع مقدس موجب شد تا از دل مقاومت شما نیروی دفاعی کم نظیری به دنیا آید که امروز به امریکا میگوید می توانم در برابر تو بایستم.

نشست صمیمانه سردار نقدی با بسیجیان رفسنجان (۲۷)
سردار نقدی بیان داشت: امروز ما علاوه بر این که قوی ترین نیروی نظامی منطقه را در اختیار داریم قدرت ایجاد موازنه در برابر ابر قدرت ها را نیز داریم، امروز جمهوری اسلامی قوی ترین نیروی نظامی منطقه است که یقه آمریکا را مثل موش در خلیج فارس میگیرد.
نقدی با اشاره به کمبود امکانات در دوران قبل از انقلاب تصریح کرد: با همه این مشکلات مردم ایستادند زیر بمباران موشک ها تظاهرات کردند و از دل این مقاومت امروز به جایی رسیدیم که هر نقطه اراده کند موشک پرتاب می کند.
وی با بیان اینکه با ایستادگی در برابر تحریم علمی، فن آوری بوجود آمد خاطر نشان کرد: کشوری که بی سواد بود امروز اتم می شکافد، زیردریایی و بالگرد می سازد.
سردار نقدی گفت: با وجود تمام عناصر مقاومت دشمن جنگ سیاسی به راه انداخت و ما در برابرتحریم سیاسی ایستادیم، مقاومت کردیم و از دل آن قدرت سیاسی بوجود امد که آمریکا را بدبخت کرده است.
وی ادامه داد: نیروهایی گفتند از نیروهای مقاومت حمایت نکنید اما ملت ایستاد گفت این ارزش من است و نمی توانم عقب نشینی کنم از مظلوم دفاع می کنم و از دل مقاومت قدرت منطقه ای ایجاد شده که دشمن را ذلیل کرده و  اکثر کشورهای منطقه که در دست آمریکا بودند همه اینها را انقلاب دراورده است.

نشست صمیمانه سردار نقدی با بسیجیان رفسنجان (۲۶)
نقدی بیان داشت: شما مردم مقاومت کردید و خدا هم وعده اش را عملی کرد شما ایستادید و انها شکست خوردند.
وی به راه اندازی ۱۷۶ شبکه تلویزیون و ۱۸۰ کانال رادیویی علیه ایران اشاره کرد و گفت: در تاریخ بشر چنین تهاجم فرهنگی علیه کشوری بی سابقه بوده است.
نقدی به دو فتنه سالهای ۷۸ و ۸۸ اشاره کرد و بیان داشت: در این فتنه ها  دشمن فکر کرد که کار تمام شده، در فتنه ۸۸ ادم هایی در سران مملکت بودند که با غربی ها تبانی کردند و انقلاب مخملی راه انداختن  که انقلاب را تسلیم امریکا کنند که شکست خوردند.
وی ادامه داد: در جنگ اقتصادی دشمن قصد داشت ظرف ۶ ماه مردم را روانه خیابان کند اما ۶ سال از ان وعده گذشته و اتفاق مهمی نیفتاده هرچند مشکلاتی وجود دارد.
سردار نقدی گفت: اگر در این جنگ اقتصادی مقاومت کنیم  از دل این جنگ قدرت اقتصادی متولد میشود، قوی ترین قدرت نظامی و امنیتی منطقه هستیم در این عرصه هم قوی ترین می شویم اگر فرمول آن که رهبری سفارش کردند یعنی اقتصاد مقاومتی را اجرا کنیم.
وی نفوذ را تنها راه مانده برای دشمن عنوان کرد و گفت: آمریکا با ۲۰ هزار میلیارد دلار بدهی اقتصادی دیگر کشش هیچ کاری از جمله جنگ را ندارد، روزانه ۲٫۵میلیارد به بدهی خارجی امریکا اضافه می شود و پولی برای جنگ ندارد.

نشست صمیمانه سردار نقدی با بسیجیان رفسنجان (۳۹)
نقدی خاطر نشان کرد : نفوذ تنها حربه دشمن است و ما باید حواسمان باشیم که اگر این نفوذ را شکست دهیم دشمن حربه ی دیگری ندارد.
وی تاثیری گذاری روی تصمیمات مسئولین و تغییر باورها در مردم را دو راه نفوذ دشمن دانست و بیان داشت: در قراردادها نفتی گفته می شود که ۵۵ بار اصلاح شده این چطور قراردادی است، اینگونه سخنان کار نفوذی است که دشمن نفت ما را ببرد.
نقدی گفت: قرارداد نفتی استعماری و قرارداد fatf  نظارت بر بانکها و یا کنوانسیون کودک را نفوذی ها بر روی میز میگذارندو ما باید حواسمان باشد.
وی ادامه داد: اینکه تصور کنیم اگر رابطه با آمریکا خوب شد اقتصادمان خوب می شود نشات گرفته از نفوذ است، ما ۵۰ سال با آمریکا بودیم و ثمره اش روستاها فاقد امکانات بود، تمام کمربندی تهران زاغه نشین بودند با سقفها پلاستیکی مردم اینطور زندکی میکردند،در  ۵۰ سال دوستی با آمریکا روزانه ۶ بشکه نفت از کشور می بردند که چهار برابر امروز است .
نقدی گفت: زیر خط فقر بودن ۳۵ درصد مردم دولت عربستان و ناامنی ترکیه نتیجه دوستی با آمریکاست، موفقیت چین و ژاپن نیز به خاطر زحمت های خودشان است نه با امریکا که گفتن فقط جنس داخلی خودمان را مصرف می کنیم.
وی گفت: وظیفه بسیجی تیبین باور ها و روشنگری در این زمینه هاست.
نقدی به مذاکرات هسته ای و مسئله برجام اشاره کرد و گفت: در برجام به فرموده رهبری نرمش قهرمانانه می کنیم چون برای همه مردم ثابت شود که امریکا بدعهد است و برای همه هم ثابت شد و ما به اهدافمان در برجام رسیدیم.

نشست صمیمانه سردار نقدی با بسیجیان رفسنجان (۳۸)
وی گفت: سختی کار رهبری این است که باید همه را با خود همراه کند، در برجام عده ای نمی فهمیدند و باورشان شد آمریکا قابل اعتماد است و امروز خودشان بیانیه دادند که ایران به همه تعهداتش عمل کرده است، قرار بود همه تحریم ها یکجا لغو شود اما همه ی آنها سرجایش است اینها باید تبیین شود وظیفه امروز بسیج این است.
نقدی بیان داشت: ما انتخاب می کنیم نماینده و رئیس جمهور دولت چه کسی باشد پس درست رای دهیم چرا از کسی گله داریم.
وی افزود: به فرموده رهبری نماینده و مسئولین بایداز طبقه متوسط جامعه باشند معلوم است که  کسی که  میلیارد ها ثروت دارد حرف اخلاقی در او نفوذ نمی کند و حرف مردم را نمی فهمد باید رای ها را درست کنیم.
نقدی در رابطه با حقوق های نجومی برخی مدیران گفت: در کنار رهبری مسئولین هم پیگیر هستند هرچند برخورد مناسبی نشده جا دارد برخورد مناسبتری شود.
وی افزود:  اسلام اگر بحث رافت دارد بحث توده مردم است ولی کارگزار اگر خطا می کند به فرمایش امام علی باید تنبیه بدنی شود در جلوی مردم  خارشود و برخورد شدید صورت گیرد.
نقدی بیان داشت: اسلام در برخورد کارگزاران شوخی ندارد که ما برعکس برخورد می کنیم با کارگزار خطاکار رافت داریم و این اشتباه است.
وی شاخص اصلی اخلاص را بسیجیان دانست و گفت: شما بدون مزد و منت کار می کنید و بدون نام و شهرت خدمت می کنید و همین شاخص است.
نقدی یکی از راه کارهای اقتصاد مقاومتی را خرید تولید داخل برشمرد و گفت: در این زمینه بسیج اصناف به میدان آید و برای مردم فرهنگ سازی کند،  چرا ۶۰ میلیارد دلار واردات داریم و یا سرامیک ما از خارج وارد می شود  ما به دست خودمان فرزندانمان را بیکار می کنیم.
وی در پایان در پاسخ به سوالی پیرامون شفافیت برای انتخابات پیش رو بیان داشت: کسی که ولایت مداری نداشته باشد قابل اعتماد نیست،رهبری فرمودند اقتصاد مقاومتی که نه دولت قبل کاری کرد و در این دولت نیز در حد جلسات است.

برچسب ها:
برجام حقوق های نجومی سردار نقدی سردار نقدی در رفسنجان مقاومت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان