خدمت رسانی بیش از ۴۰ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در فاریاب

  • شناسه خبر: 105620
خدمت رسانی بیش از ۴۰ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در فاریاب

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در زمینه دندان پزشکی، ویزیت، فشارخون، معاینات مامایی و آهن یاری در منطقه فاریاب خدمت رسانی می کنند.

خانه » رفسنجان » خدمت رسانی بیش از ۴۰ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در فاریاب

شفیعی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در گفت وگو با خبرنگار خانه خشتی، اظهار داشت: منطقه فاریاب نهمین اردوی جهادی است که از سوی بسیج دانشجویی و معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی و با مشارکت بسیج ناحیه مقاومت سپاه رفسنجان و حمایت عده ای از خیرین برگزار شده است.

وی از اعزام بیش از ۴۰ نفر دانشجوی پزشکی به روستاهای چاه نارنج، اسلام آباد و مهرویه منطقه فاریاب خبر داد و گفت: دانشجویان رشته های دندان پزشکی، مامایی، پرستاری، رادیولوژی، علوم آزمایشگاهی، اتاق عمل، پزشکی و هوشبری در دو شیفت صبح و عصر در بخش های درمانی، عمرانی و فرهنگی به مردم این مناطق خدمت رسانی می کنند.

شفیعی یادآور شد: این اردوی ۱۰ روزه از دوم شهریور آغاز و تا ۱۲ شهریور ادامه دارد و با توجه به اینکه هدف اصلی علوم پزشکی درمان است دانشجویان در زمینه دندان پزشکی، ویزیت، فشارخون، معاینات مامایی، آهن یاری و … خدمت می کنند.

وی در ادامه افزود: در بخش فرهنگی ۴ روحانی آقا و خانم در زمینه مشاوره، مسائل دینی و بحث آسیب شناسی ازدواج فعالیت می کنند و ۱۰ مربی به کودکان و نوجوانان این منطقه قرآن، شعر، داستان و … آموزش می دهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی به استقرار اتوبوس سیار دندان پزشکی در این منطقه اشاره کرد که از استقبال ویژه ای برخوردار بوده است.

وی گفت: بیماری های عفونی، اعتیاد، طلاق و عدم باورهای دینی در این منطقه افزایش چشمگیری داشته که نیاز به مشاوره و رسیدگی دارد.

امیرمحمد شفیعی با اشاره به رتبه بالای استان کرمان در بحث برگزاری اردوهای جهادی، گفت: مردم این منطقه به درمان نیاز دارند و اشتیاق فراوانی نشان می دهند و باید در بخش های مختلف پزشکی فعالیت بیشتری داشته باشیم.

گفت و گو: مهناز شریفی

برچسب ها:
حضور بیش از 40 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در اردوی جهادی منطقه فاریاب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان