زیباترین نوع وقف، وقف بر امنیت است

  • شناسه خبر: 105589
زیباترین نوع وقف، وقف بر امنیت است

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر گفت: زیباترین نوع وقف، وقف بر امنیت است چراکه امنیت موجب تأمین رفاه و آرامش شهروندان می شود.

خانه » اجتماعی » زیباترین نوع وقف، وقف بر امنیت است

به گزارش خانه خشتی به نقل از معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان، سردار “رضا بنی اسدی فر” در جلسه ای که با حضور فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان، امام جمعه، جمعی از مسئولین لشکری و کشوری و خیرین جهت کلنگ زنی ساختمان ستاد فرماندهی و ساختمان پلیس آگاهی این شهرستان در کلانتری ۱۳ برگزار شد اظهار داشت: اقدامی که خیرین در بحث امنیت انجام می دهند یک اقدام ماندگار است که باعث فرهنگ سازی و مشارکت دیگران در این امر می شود.

وی در ادامه با اشاره به این که امنیت یکی از مهمترین مؤلفه های رشد و تعالی جامعه است اذعان داشت: اقدامی که خیرین در این زمینه انجام داده اند در نوع خود کم نظیر است که این اتفاق برای اولین بار در شهرستان رفسنجان رخ داده و استمرار آن نیاز به حمایت همه جانبه و مشارکت مردم و مسئولان دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان امنیت را دغدغه اصلی همه افراد دانست و گفت: امید است که این حرکت ادامه داشته باشد تا با فرهنگ سازی درست و یک حرکت جهادی با مشارکت مردم بتوانیم زیرساخت های بهتری برای امنیت ایفا کنیم.

در ادامه جلسه فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان مهندس “حمید ملانوری” اظهار داشت: امنیت و سلامت دو مقوله جدانشدنی هستند و کاری که خیرین در این راستا انجام می دهند ستودنی است.

وی ادامه داد: در وقف و کارهای موقوفه زیبایی هایی وجود دارد که می تواند تأثیرهای زیادی روی عمران و آبادانی شهرها بگذارد و در واقع وقف بر امنیت نوعی سرمایه گذاری جهت تعالی جامعه است.

در حاشیه این جلسه، مراسم کلنگ زنی ساختمان ستاد فرماندهی به ابعاد دو هزار متر مربع و ساختمان پلیس آگاهی به ابعاد ۸۰۰ مترمربع که قرار است به دست خیرین امنیت ساز ساخته شود توسط سردار فرماندهی انتظامی استان کرمان و دیگر مسئولان شهرستان رفسنجان و خیرین به اجرا در آمد.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه سردار فرماندهی انتظامی استان با اهدای لوح از خیرین امنیت ساز تقدیر به عمل آمد.

 Capture

برچسب ها:
وقف وقف امنیت وقف در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان