در ششمین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح و کلنگ زنی ۸ طرح عمرانی در بخش های فردوس و نوق

  • شناسه خبر: 105554
افتتاح و کلنگ زنی ۸ طرح عمرانی در بخش های فردوس و نوق

فرماندار رفسنجان به همراه جمعی از مسئولین بخش های فردوس و نوق ششمین روز از هفته دولت را به افتتاح پروژه های این بخش ها اختصاص داد .

خانه » آخرین اخبار » افتتاح و کلنگ زنی ۸ طرح عمرانی در بخش های فردوس و نوق

به گزارش خانه خشتی، ملانوری فرماندار رفسجان به همراهی امام جمعه صفائیه و جمعی از مسئولین بخش فردوس  آسفالت خیابان بیمارستان مرتضوی واقع در روستای جهان آباد به طول ۲۰ هزار متر با هزینه ۴۰۰ میلیون تومان را مورد بهره برداری قرار داد .

این طرح با مشارکت مردم و دهیاری روستا تامین شده است .

افتتاح و کلنگ زنی ۸ طرح عمرانی در بخش های فردوس و نوق (۱)
و همچنین آسفالت و زیرسازی خیابان روستای مهدی آباد با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان از محل دهیاری به متراژ ۲۵هزار مترمربع افتتاح گردید .
فرماندار در ادامه از بیمارستان در حال ساخت مرتضوی واقع در جهان آباد بازدید کرد .
ملانوری با  هیات همراه وارد روستای ناصح آباد شد و دفتر دهیاری این روستا را با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان با متراژ ۹۰ متر مربع افتتاح نمود .

افتتاح و کلنگ زنی ۸ طرح عمرانی در بخش های فردوس و نوق (۳)
پروژه اجرایی دفتر دهیاری این روستا از بهار ۹۵ آغاز اعتبارات این دفتر از محل اعتبارات دهیاری و خودیاری تامین شده است .
در ادامه سفر یک روزه فرماندار به بخش نوق، کلنگ زنی پارک بانوان به متراژ ۲۸۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان ،افتتاح آرامستان رکن آباد واقع در بخش فردوش (صفائیه ) به همت خیر حاج محمد عباس زاده به مساحت ۴۰۰ متر مربع و هزینه ۴۲و نیم میلیون تومان صورت گرفت .
در ادامه طرح آبیاری تحت فشار ۴۲ هکتاری دکتر حسین مرتضوی با احداث استخر ۱۶ هزار متر مکعب با اعتباری بالغ بر ۴۱۱ میلیون تومان و پروژه سالن ورزشی روستای رکن آباد بخش فردوس با اعتباری ۵۰۰ میلیون تومان با متراژ هزار متر مربع با مشارکت مردم و دولت مورد بهره برداری قرار گرفت .
و همچنین پروژه چاه آب آشامیدنی روستای رکن اباد واقع در روستای رکن آباد بخش فردوس با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان از اعتبارات دولتی و مردمی افتتاح گردید .

افتتاح و کلنگ زنی ۸ طرح عمرانی در بخش های فردوس و نوق (۱۱)
فرماندار و هیات همراه در ادامه سفر وارد روستای جوادیه الهیه فلاح شد و طرح آبیاری سیستم زیر سطحی باغات پسته این روستا را افتتاح نمود .
وی  در حاشیه این افتتاحیه اظهار داشت :با بحران آبی که ما داریم با استفاده از این سیستم آبیاری مشکل خرده مالکان حل می شود و از طریق مدیریت صحیح باغات و استفاده صحیح از آب  ،در حقیقت ارزش افزوده در تولید پسته ایجاد می کند .
وی افزود : این باغ (متعلق به رضا فلاح ،کشاورز ) به عنوان باغ نمونه کشور در تولید پسته انتخاب شده است پیش بینی می شود که این باغات ده تن پسته خشک در هر هکتار تولید داشته  باشند در حالیکه میانگین تولید پسته در رفسنجان۴۵۰ تا ۵۰۰ کیلو می باشد .
فرماندار در پایان سفر یک روزه خود وارد شهر بهرمان شد و زورخانه این شهر با اعتبار ۳۰ میلیون تومان را افتتاح نمود .
این زورخانه در گذشته آب انبار بوده است که تغییر کاربری یافته است .

افتتاح و کلنگ زنی ۸ طرح عمرانی در بخش های فردوس و نوق (۲) افتتاح و کلنگ زنی ۸ طرح عمرانی در بخش های فردوس و نوق (۴) افتتاح و کلنگ زنی ۸ طرح عمرانی در بخش های فردوس و نوق (۵) افتتاح و کلنگ زنی ۸ طرح عمرانی در بخش های فردوس و نوق (۶) افتتاح و کلنگ زنی ۸ طرح عمرانی در بخش های فردوس و نوق (۷) افتتاح و کلنگ زنی ۸ طرح عمرانی در بخش های فردوس و نوق (۸)  افتتاح و کلنگ زنی ۸ طرح عمرانی در بخش های فردوس و نوق (۱۰) افتتاح و کلنگ زنی ۸ طرح عمرانی در بخش های فردوس و نوق (۱۲) افتتاح و کلنگ زنی ۸ طرح عمرانی در بخش های فردوس و نوق (۱۳)
ُ

برچسب ها:
افتتاح بخش نوق فردوس کلنگ زنی هفته دولت هفته دولت در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان