عصر امروز صورت گرفت :

بهره برداری از خط تولید و بسته بندی آفاق رفسنجان و واحد مولیبدن شرکت سیمان بعثت

  • شناسه خبر: 105532
بهره برداری از خط تولید و بسته بندی آفاق رفسنجان و واحد مولیبدن شرکت سیمان بعثت

در پنجمین روز از هفته دولت دو واحد تولیدی در رفسنجان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

خانه » اخبار ویژه » بهره برداری از خط تولید و بسته بندی آفاق رفسنجان و واحد مولیبدن شرکت سیمان بعثت

به گزارش خانه خشتی، عصر امروز حمید ملانوری فرماندار رفسنجان به همراه ناهید کلانتری معاونت برنامه ریزی صنعت و تجارت استان کرمان ،حریری رئیس صنعت و معدن رفسنجان ،عسکری رئیس اداره کار و جمعی از مسئولین خط تولید پسته سرت و شور و بسته بندی آفاق واقع در شهرک صنعتی ۲ را افتتاح کرد .

افتتاح خط تولید و بسته بندی آفاق رفسنجان و واحد مولیبدن شرکت سیمان بعثت (۷)
صنایع بسته بندی پسته و خشکبار آفاق رفسنجان در دو فاز در حال فعالیت می باشد که  فاز دوم فرآوری مغز پسته در سال جاری به بهره برداری می رسد .
این واحد تولیدی با اعتبار بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با زیربنای ۲ هزار متر برای مصارف صنعتی و صادرات افتتاح گردید.
فرماندار رفسنجان در حاشیه این مراسم ضمن اشاره به بحران و چالش هایی که در حوزه اب وجود دارد اظهارداشت :با بسته بندی پسته هم اشتغال و هم درآمد زایی ایجاد می شود .

افتتاح خط تولید و بسته بندی آفاق رفسنجان و واحد مولیبدن شرکت سیمان بعثت (۴)
وی تصریح کرد :در گذشته از پوست تر پسته استفاده نمی شد ولی امروزه با تبدیل پوست تر به کود کمپوست هم از ایجاد مشکلات زیست محیطی جلوگیری شده است و هم از این فراورده استفاده مفید می شود .
در ادامه واحد مولیبدن شرکت سیمان بعثت افتتاح گردید .
حاج عبدالهی مدیرشرکت سیمان اظهار داشت :اعتبار این  پروژه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان تولید سالانه آن به ۴۵۰ تن می رسد .
وی تصریح کرد :این پروژه  ۵۰۰ هزار دلار فرآوری دارد و برای ۲۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است .
ناهید کلانتری در حاشیه این افتتاحیه با بیان اینکه در این سال ها واحدهای اکسید مولیبدن با ظرفیت واقعی کار نکرده است اظهار داشت :مواد اولیه این واحد از مجتمع مس سرچشمه تامین می شود و از هر ۱۰ تن سلفور مولیبدن ۱۵۰ کیلو رنیوم تولید می شود و هر کیلو ان ۱۰۰ دلار ارزش دارد و یکی از فلزات استراتژیک  محسوب می گردد .

افتتاح خط تولید و بسته بندی آفاق رفسنجان و واحد مولیبدن شرکت سیمان بعثت (۱) افتتاح خط تولید و بسته بندی آفاق رفسنجان و واحد مولیبدن شرکت سیمان بعثت (۲) افتتاح خط تولید و بسته بندی آفاق رفسنجان و واحد مولیبدن شرکت سیمان بعثت (۳) افتتاح خط تولید و بسته بندی آفاق رفسنجان و واحد مولیبدن شرکت سیمان بعثت (۵) افتتاح خط تولید و بسته بندی آفاق رفسنجان و واحد مولیبدن شرکت سیمان بعثت (۶) افتتاح خط تولید و بسته بندی آفاق رفسنجان و واحد مولیبدن شرکت سیمان بعثت (۸) افتتاح خط تولید و بسته بندی آفاق رفسنجان و واحد مولیبدن شرکت سیمان بعثت (۹)  افتتاح خط تولید و بسته بندی آفاق رفسنجان و واحد مولیبدن شرکت سیمان بعثت (۱۲)

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان