دیدار خبرنگاران مطبوعات و اصحاب رسانه با خانواده شهید خبرنگار

  • شناسه خبر: 10551
دیدار خبرنگاران مطبوعات و اصحاب رسانه با خانواده شهید خبرنگار

خانه خشتی : به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هم زمان با روز خبرنگار، جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه به دیدار خانواده خبرنگار شهید احمد محمدی رفتند. به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی” ، در این دیدار که عصر روز گذشته با حضور امام جمعه ، فرماندار، مسئولین شهر، رییس اداره […]

خانه » آخرین اخبار » دیدار خبرنگاران مطبوعات و اصحاب رسانه با خانواده شهید خبرنگار

خانه خشتی : به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هم زمان با روز خبرنگار، جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه به دیدار خانواده خبرنگار شهید احمد محمدی رفتند.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی” ، در این دیدار که عصر روز گذشته با حضور امام جمعه ، فرماندار، مسئولین شهر، رییس اداره ارشاد و اعضای شورای اسلامی شهر انجام شد، حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به یادآوری سالروز شهادت شهید صارمی و نامگذاری این روز به عنوان روز خبرنگار، افزود: شهیدان سر فصل زندگی هستند و امیدواریم هم چون قبل، سرمشق هم باشند.
در ادامه، پدر شهید با بیان خاطراتی از شهید محمدی، گفت: وی علاقه بسیاری به جبهه و جنگ داشت و همیشه برای حضور در جبهه آماده بود.
همسر شهید نیز در سخنانی از حضور خبرنگاران که موجب زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید محمدی شده است، تشکر کرد و گفت: با وجود اینکه مدت کوتاهی با ایشان زندگی کردم و تنها خاطره زندگی ام همان سفر زیارتی ۲۵ روزه بود، اما روحیه بشاش و معنوی شهید و خلقیات نیکوی ایشان همیشه در خاطرم هست.
در این مراسم رییس شورای شهر نیز اظهار داشت: از پندهایی که می توان از شهدا گرفت، اخلاص در عمل بود و شهادت سعادتی است که نصیب مشتاقان آن می شود.
در پایان و پس از بیان خاطرات شهدا از زبان یکی از همرزمان شهید و برادر بزرگوار ایشان، با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهید تقدیر به عمل آمد.
لازم به ذکر است شهید احمد محمدی خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در رفسنجان بود که در اسفند ماه سال ۶۵ به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

برچسب ها:
دیدار خبرنگاران مطبوعات و اصحاب رسانه با خانواده شهید خبرنگار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان