امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

این جامعه با تبعیض فاحش نمی تواند به سلامت ادامه پیدا کند

  • شناسه خبر: 105156
این جامعه با تبعیض فاحش نمی تواند به سلامت ادامه پیدا کند

امام جمعه رفسنجان گفت: به فکر مردم باشید و سرعت عمل را در راه اندازی کارها پیش بگیرید، این جامعه با تبعیض فاحش نمی تواند به سلامت ادامه پیدا کند.

خانه » اقتصادی » این جامعه با تبعیض فاحش نمی تواند به سلامت ادامه پیدا کند

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در جمع مدیران دستگاه های دولتی رفسنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت رجایی و باهنر اخلاص و عمل صالح را دو رکن مهم و اساسی عنوان کرد و اظهار داشت : پای در رکاب بودن لازمه مدیریت است و عمده رضایتمندی در جامعه بوسیله مدیران و کارمندان حاصل می شود اگر بخواهیم رضایتمندی در حد مطلوب در جامعه باشد باید تلاش نماییم .
وی افزود :می توانیم در شهرستان فرهنگ درست عمل کردن را ایجاد کنیم تا مردم نسبت به نظام و انقلاب راضی باشند.
رمضانی پور با اشاره به،تصور اینکه انقلاب تمام شده است اشتباه است تصریح کرد :انقلاب با ظهور امام زمان ادامه دارد باید این نظام به دست صاحب اصلی اش برسد و از اهداف بلند امام راحل (ره ) هم این بود .
امام جمعه بیان داشت :حفظ این انقلاب بر عهده ی شخص یا  گروه خاصی نیست .
وی در ادامه به روند مذاکرات هسته ای و برجام اشاره کرد و گفت: در این جریان نجابت مسئولان ایرانی مشاهده شد و تیم مذاکره کننده کشورمان دربرابر شش قدرت بزرگ دنیا ایستاد اما انچه مهم است این بود که  در مذاکرات باید در برابر تعهدات امتیازاتی می گرفتیم  که در برجام این امر حاصل نشد.
امام جمعه افزود :ما به تعهداتمان در برجام عمل کردیم و پشیمان هم نیستیم اگر عهدی بستیم به ان عمل کردیم و بدعهدی طرف مقابل اشکار شد.
وی بیان داشت :ما در این مورد نباید ناراحت باشیم بلکه خرسندیم که دست امریکا رو شد و بدعهدی او به همه جهانیان فهمانده شد .
رمضانی پور افزود :چندین سال در خصوص برنامه هسته ای کشورمان تلاش شده و در این دولت نتیجه ان حاصل شد کار بسیار سختی بود و اگر همراهی نظام در کار نبود این امر محقق نمی شد.
رمضانی پور خاطرنشان کرد :کار عمده دولت بحث برجام محسوب می شود اگر منتقدان مطالبی را مطرح می کنند به خاطر این است که دلدادگی و غفلت از نفوذ دشمن در پرتو برجام رخ ندهد، دولت و ارکان نظام باید متوجه این موضوع باشند .
امام جمعه بیان داشت : اگردو دیپلمات خارجی به قسمتهایی ورود می کنند و سخنگوی کشور اعلام می کند که اینها مجوز داشتند  و نشان ندادند این کمک به دشمن و کمک علیه نظام است و نوعی خیانت است.
وی افزود : مراقب باشیم که حتی در حرف زدنمان کمک به دشمن نکنیم و آب به آسیاب انها نریزیم.
رمضانی پور با بیان اینکه در بعد بیرونی همه ما در برابر استکبار یکی هستیم بیان داشت :،دولت، مجلس، قوه قضائیه و دیگر دستگاهها در مقابله با استکباریکی هستیم  و باید ایستادگی کنیم و در بعد داخلی باید عملکردهایمان را بالاببریم.
وی به اهمیت دیدگاه مردم نسبت به عملکرد دولت اشاره کرد و گفت :اگر امروز اماری به مردم می دهیم و خلاف ان روی دهد ،اگر در خصوص قاچاق نیروی انتظامی اعلام می کند عرض یک دقیقه مبدا و مقصد کالای قاچاق مشخص می شود و از ان طرف چند هزار کانتینر قاچاق وارد کشور می شوند این دیدگاه  مردم را  تغییر خواهد داد..
رمضانی پور بیان داشت :فرماندهی ستاد اقتصاد مقامتی زمانی موفق می شود که ما مدیران ایمان داشته باشیم و  به تولید داخلی بها دهیم اگر ایمان نباشد همه زحماتی که دولت می کشد در جامعه ثمره نخواهد داد.
امام جمعه وارد شدن کالای خارجی را موجب موجب تعطیلی کارخانه های داخلی دانست و گفت :کارخانه اروند چرخ رفسنجان که امروز به دنبال اضافه کردن یک خط تولید جدید است یک روزی شکایت داشت که به خاطر ورود رینگ از خارج ،محصول با کیفیت و مرغوب این شرکت در کارخانه می ماند اما امروز به خوبی کار می کند.
وی افزود : نیازی نیست امسال اشتغال ایجاد شود ما همین که جلوی بیکار شدن انان را بگیریم مهم است  و این شدنی است.
امام جمعه بیان داشت :اگر صحبتی در جلسات و نماز جمعه مطرح می شود به خاطر این است که دلمان می سوزد که فردی بیکار شود، می توان واحدهای کوچک و متوسط را  با تسهیلات اسان راه اندازی کرد .
رمضانی پور افزود :هرچند زبان من برای برخی تلخ است اما چاره ای نیست ،هرکدام از ما به عنوان نماینده مردم مسئولیت داریم  و جوابگوی مردم هستیم.
وی راجع به نظام درمانی و بیمارستانی شهرستان نیز اظهار داشت: مردم نباید برای یک عمل هزینه زیاد صرف کنند و به جای دیگر بروند اما مدیرت شهرستان نیز باید قوی تر عمل کند  تا مردم دلگرم شوند باید مراقبت ها را بالاببریم.
امام جمعه بیان داشت :اگر فلان شخص در فلان قسمت بیمارستان خطایی می کند با شدت با او برخورد شود و حتی ان را به رسانه ها هم بکشانید تا مردم خوشحال شوند چراکه گاهی خطای یک کارمند کل مجموعه را زیر سوال می برد .
وی به طرح تحول نظام سلامت در کشور اشاره کرد و گفت: در دولت قبل مسکن مهر پررنگ شد و در این دولت بر روی سلامت مردم خوب کار شد که دغدغه رهبرفرزانه انقلاب هم همین بوده است  که مردم فقط رنج دردشان را داشته باشند.
امام جمعه خاطرنشان کرد : امروز تنها کسانی که به دولت متصل هستند وضع زندگی مناسبی دارند وگرنه بیش از ۵۰ درصد جامعه در فقر به سر می برند و زندگی خود را با یارانه می گذرانند.
وی افزود :چرا باید در شرکتی همچون مخابرات نیروهای دولتی حقوق بگیرند اما کارگران شرکت های پیمانکاری یک ریال هم پول نگیرند اوناها نباید زندیگشان را تامین کنند چرا به شرکت ها پیمانکاری توجه نمی کنید؟
رمضانی پور ادامه داد :به فکر مردم باشید و سرعت عمل را در راه اندازی کارها پیش بگیرید، این جامعه با تبعیض فاحش نمی تواند به سلامت ادامه پیدا کند.
وی افزود :هرکدام که وضع اقتصادی خوبی دارند چند خانواده بی بضاعت را تحت پوشش بگیرند با این روال اگر  ادامه دهیم عذاب الهی نازل می شود.
رمضانی پور به برگزاری همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه ها سعی کنند تا برای نمایش ظرفیت ها شهرستان در این همایش سنگ تمام بگذارند .

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان تبعیض سلامت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان