امام جمعه رفسنجان در دیدار مشاور وزیر کشور مطرح کرد :

اعطای کارت اعتباری و وام به خودروسازان راه علاج رکود نمی شود

  • شناسه خبر: 105032
اعطای کارت اعتباری و وام به خودروسازان راه علاج رکود نمی شود

امام جمعه رفسنجان گفت: کارت اعتباری ۵۰میلیونی یک حرکت اقتصادی نیست رکود روی این چیزها نمی توانند بشکند ،دادن وام به خودروسازان ، طرحهایی نیستند که بتواند رکود را ازجامعه برد.

خانه » اقتصادی » اعطای کارت اعتباری و وام به خودروسازان راه علاج رکود نمی شود

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور شب گذشته در دیدار با حجت الاسلام نمازی مشاور وزیر کشور در امور روحانیت به نقش و اهمیت لباس روحانیت اشاره کرد و اظهار داشت : مردم وقتی به یک روحانی رای می دهند ان لباس به معنای لباس پیغمبری است و یک اطمینان ویژه و خاصی نسبت به لباس مقدس روحانیت دارند لذا همیشه در همه دوره ها این برنامه بوده و مردم اعتماد ویژه دارند مگر اینکه بلا و اتفاق خاصی حاصل شده باشد .
وی افزود :از طرفی وقتی یک روحانی رئیس جمهور مملکت می شود یک قولهایی را به مردم می دهند عملی شدن انها خیلی مهم است .
امام جمعه بیان داشت :به غیر از رئیس جمهورهای قبلی و بعدی که در آینده می ایند، در حقیقت لباس مقدس بر تنشان است متاسفانه باید از این منظر به وزیر ابلاغ شود ما طلبه ها نوک تیزی حرفهای مردم هستیم.
وی تصریح کرد: ما احساس می کنیم واقعا مردم فقیر شده اند من در خطبه ها نماز جمعه هم گفتم اقایونی که می ایند گزارش می دهند تشریف بیارند ما از انها پذیرایی می کنیم .بیایند وضع مردم را ببینند مردم در قسمت پایین فقیر شدند .
رمضانی پور خاطر نشان کرد : این نکته را از محضر عالی می گویم که توصیه ای شود که کاری انجام دهند. ما نمی گوییم که برای این دولت لحظه شماری کنیم یک سالش هم تمام بشود بعد مردم تصیم بگیرند نه اینطور نیست !اگر یک ماه از این دولت باشه و موفق بشود ما خوشحال خواهیم بود .
امام جمعه افزود : اگر ما انتقاد می کنیم برخی فکر می کنند تخریب می کنیم من اعلام کردم بنده از اونهایی که طرفدار دولت هستند من طرفدارترم چراکه می خواهیم این دولت موفق باشد.
وی بیان داشت :بارها گفتم ما مخالف نیستیم ،از روزی اولی که فرماندار تشریف اوردند من دست بیعت به ایشان دادم هنوز بر بیعت خود هستیم .
رمضانی پور تاکید کرد : کارت اعتباری ۵۰میلیونی یک حرکت اقتصادی نیست رکود روی این چیزها نمی توانند بشکنند ،دادن وام به خودروسازان ، اینها طرحهایی نیستند که بتواند رکود را ازجامعه برد.
وی با بیان اینکه باید فکر اساسی برداشته شود باید راهکار برای خارج شدن از رکود داده شود افزود : فقر به زندگی مردم به سفره ، جیب ، و به ازدواج مردم تاثیرگذاشته است .
وی افزود :دراین دولت کمترین سهم برای حوزه های علمیه از نظر بودجه اختصاص پیدا کرد نمونه اش بودجه امسال توزیع شده است که ریالی به حوزه های علمیه اختصاص نیافته است .
امام جمعه تصریح کرد :سال گذشته ۴۰ میلیون تومان برای حوزه علمیه خواهران اختصاص یافت ولی یک ریالش ندادند سال قبلش هم همینطور .
وی افزود :همیشه واقعا می گویند ما دستمان خالی هستند سال قبل به ما ۱۰۰ میلیون قول دادند که ۷۰ میلیون تومان عملی شد .
رمضانی با اشاره به اینکه مصلی ها در دولت قبل به آن اهمیت داده می شد گفت :.نزدیک ۳۰۰ مصلی در کشور شروع شد ولی الان بعضی مصلی ها مانند ما نیمه تمام مانده است و بودجه ای در این قسمتها به شورای سیاستگذاریها داده نشد که به ما بدهند .
وی افزود :سال گذشته بودجه اختصاصی ۲۲۰ میلیون تومان بوده که ما ۹۰ میلیون اخذ کردیم امسال هم بودجه ای کلی که برای رفسنجان گذاشتند ۱۶ میلیون ان از ماده ۱۸۰ قانون است که سال گذشته یک ریال هم ندادند امسال ما عملا ده میلیون بودجه داریم اگر ۵۰ درصد اجرایی شود ۵ میلیارد تومان برای رفسنجان می ماند .
وی با اشاره به اینکه مصلی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع طراحی شده بیان داشت : ۱۸ هزار متر شبستان نیاز اینده رفسنجان است ظرفیت برای استقبال است نزدیک ۵ هزار جمعیت در ایام عادی داریم و در ایام ماه رمضان بالای ده هزار نفر جمعیت برای نماز داریم .
رمضانی پور تصریح کرد: اگر حداقل برنامه ای تدوین شود بودجه ای برای مصلی ها به طور خاص اختصاص پیدا می کرد می توانستیم کاری انجام دهیم ، از طرفی برخی تخریب هم می کنند مثلا می گویند امام جمعه از شرکت مس می گیرد از دولت می گیرد ولی نمی دانند که ما از طرف دولت حمایت نمی شویم .

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان رکود کارت اعتباری وام خودرو
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سئو ارزان

    سلام.من همیشه مطالبتون رو دنبال میکنم.وبسایت خیلی خوبی دارید.ممنون
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان