معبد “مرگ” در ایالت ویسکانس آمریکا

  • شناسه خبر: 10503
معبد “مرگ” در ایالت ویسکانس آمریکا

۷کشته و ۲۰ زخمی، ثمره دیگری از تبعیض ها و بحران های ینگه دنیا حادثه گروگانگیری در ایالت ویسکانس آمریکا، با هفت کشته و ۲۰ زخمی، معبدی را در این ایالت به “زیارتگاه خون” تبدیل کرده و نمایشی دیگر را از بحران های موجود در این جامعه به جهان ارائه داد. به گزارش خبرنگار “خانه […]

خانه » آخرین اخبار » معبد “مرگ” در ایالت ویسکانس آمریکا

۷کشته و ۲۰ زخمی، ثمره دیگری از تبعیض ها و بحران های ینگه دنیا
حادثه گروگانگیری در ایالت ویسکانس آمریکا، با هفت کشته و ۲۰ زخمی، معبدی را در این ایالت به “زیارتگاه خون” تبدیل کرده و نمایشی دیگر را از بحران های موجود در این جامعه به جهان ارائه داد.
به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” ، حادثه گروگان گیری در یکی از معابد حوالی شهر میلواکی ایالت ویسکانس، با برجای گذاشتن، ۷ کشته و ۲۰ زخمی، و به گروگان گرفته شدن شماری دیگر، این معبد را به زیارتگاه خون تبدیل کرده و و بار دیگر آمریکا را در یک شوک بزرگ قرار داد.
در حادثه تیراندازی و گروگان‌گیری در ایالت ویسکانسین آمریکا که ساعتی پیش در ایالت ویسکانسین آمریکا اتفاق افتاد، دست‌کم ۷ نفر کشته و ۲۰ نفر زخمی شده‌اند، ضمن اینکه شمار زیادی هم گروگان گرفته شده‌اند.
شبکه خبری راشاتودی خبر داد بسیاری از افراد داخل این معبد نیز گروگان گرفته شده‌اند.
به گفته مقامات پلیس، حال سه فرد بزرگسال که از ناحیه صورت مورد شلیک گلوله قرار گرفته‌اند، وخیم گزارش شده است.
یک افسر پلیس هم که چند بار مورد اصابت گلوله قرار گرفته است تا کنون از این حادثه جان سالم به در برده است.
این حادثه در حالی در یکی از معابد «سیک‌‌ها» در نزدیکی شهر میلواکی ایالت ویسکانسین آمریکا رخ داد که بیش از ۱۰۰ نفر در این معبد برای انجام آیین‌های مذهبی جمع شده بودند.
حادثه گروگان گیری و کشت و کشتار در این معبد در حالی رخ می دهد که قبل از این و دو هفته پیش نیز در یک حادثه تیراندازی در سالن سینمایی در منطقه آورورا ایالت کلورادوی آمریکا دهها نفر کشته شدند.
با وجود ادعاهای حقوق بشری و وجود آزادی های مطلق در ینگه دنیا، اما بحران های هویتی و مذهبی و نیز برخوردهای تبعیض آمیز، هر روز دامن این کشور را گرفته و مشکلات متعددی را برای آن به وجود می آورد.
این اتفاقات در حالی در اریکا رخ می دد که این کشور، همواره کشورهای دیگر و مخصوصا کشورهای مسلمان را به نقض حقوق بشر و سرکوب اقلیت های دینی و … محکوم کرده و می کند.

برچسب ها:
معبد "مرگ" در ایالت ویسکانس آمریکا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان