امام جمعه رفسنجان در جلسه شورای فرهنگ عمومی مطرح کرد :

مدیریت برای حفظ و احیای ارزشهای انقلابی وجود ندارد / ارزشهای انقلابی احیا شود

  • شناسه خبر: 104916
مدیریت برای حفظ و احیای ارزشهای انقلابی وجود ندارد / ارزشهای انقلابی احیا شود

امام جمعه رفسنجان گفت: امروز مدیریت برای حفظ و احیای ارزشهای انقلابی وجود ندارد و همه ما منفعل شده ایم و فردا پشیمان خواهیم شد .

خانه » اخبار ویژه » مدیریت برای حفظ و احیای ارزشهای انقلابی وجود ندارد / ارزشهای انقلابی احیا شود

به گزارش خانه خشتی ؛حجت الاسلام و المسلمین رمضانی پور صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان رفسنجان، معیار و میزان در جامعه را رشد اخلاقی دانست و اظهار داشت : انسان باید استقلال شخصیت و شکوفایی ایمان را دنبال کند.

وی افزود :ساختن با محیط و همرنگی با جامعه کار  انسانهای بی اراده  است و اگر ما در برابر آسیبها وهنجار شکنی ها و ساختارهای نامناسب منفعل شویم و تسلیم شویم این در واقع از بی ارادگی ماست که ما نتوانیم تصمیم درستی بگیریم .

امام جمعه بیان داشت : ساختن محیطهای جدید ، ایجاد تحول و دگرگونی مثبت ،کار انسانهای قدرتمند مومن می باشد .

وی به آیه ای از قران کریم اشاره کرد و گفت :  در آیه شریفه از قران انسانها را به دو گروه مقلد کورکورانه و یک گروه هم حتی اگر دشمن خدا هم باشند و اهل معصیت باشند این آدمها دنبال تقلید نیستند .

وی با بیان اینکه انسان باید انتخاب شایسته داشته باشد افزود :در آیه سوره مائده این مطلب را بیان می کند که  کثرت افراد منحرف و خبیث نباید ما رو به وحشت بیاندازد و ادم پاک با ناپاک مساوی نیستند حتی اگر ناپاکها زیاد باشند و براثر کثرتشون آدم را به تعجب بیارند .

امام جمعه تصریح کرد :طبق  فرمایش رهبر انقلاب مکررا در این زمینه فرموده اند که ” ما اگر تک و تنها هم باشیم نباید درست از آرمانها و ارزشها ی خود و  یاری کردن  انقلاب برداریم “ما اگر کوتاهی و کم کاری کنیم ارزشهای انقلابی کاملا از دست خواهد رفت .

وی بیان داشت : درسته است در این دولت ،دولت نهم و دولتهای گذشته را تخریب می کنند و خیال می کنند که همه غم و دغدغه ملت  کلا اقتصاد هست .ولی طبق فرمایشات رهبر انقلاب، مسائل فرهنگی اولویت اول کشور است .

رمضانی پور افزود : دو دولت قبل مخصوصا در دولت نهم از جمله کارهای ارزشمندی که انجام شد و در واقعا روی آن سرمایه گزاری شد احیای ارزشهای انقلابی بود که آن  رو همه ما فراموش می کنیم .

وی در ادامه بیان داشت :حالا اگر تورم بالارفت ، آیا نباید ما یک کار ارزشمندی که در آن دولت انجام شده بود یک بار هم بر زبان بیاریم ؟خب این رویه مناسب نیست !اگر این رویه بخواهد پیش رود دولت بعدی هم ،همین دولت را ۱۰۰ درصد تخریب می کند .

امام جمعه با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب فرموده اند ” دولتها به اندازه توان خود کار می کنند” تصریح کرد :هر دولت کارکردهای خودش را دارد ولی بحث حفظ و احیای ارزشهای انقلابی که در طول دولت سازندگی و اسلامی کاملا رنگ باخته بود ان روز  در دولت نهم احیا شد .

وی افزود :امروز مدیریت  برای حفظ احیا ارزشهای انقلابی وجود ندارد و همه ما منفعل شده ایم و فردا پشیمان خواهیم شد .

امام جمعه بیان داشت : بر اثر روایات علما ، ما اگر بد رفتار بکنیم اشرار برما مسلط می شوند .

وی با اشاره به اینکه در این حیطه باید نگاه مثبت بیشتر باشد گفت :حفظ ارزشهای انقلابی و روحیه جهادی را بیشتر داشته باشیم و با محیطی اگر احیانا کجی ،انحراف و لغزش در ان هست با ان محیط نسازیم و وظیفه خود را با قاطعیت انجام دهیم .

در ادامه این جلسه محمد آبادی دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان به بیان دستور کار جلسه با عنوان تحکیم بنیان خانواده با شعار شیرین سازی زندگی و همچنین موضوع مشاوره و ایجاد کلینیک تخصصی این امر در شهرستان پرداخت.

 

برچسب ها:
احیا ارزشهای انقلابی امام جمعه رفسنجان حفظ مدیریت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان